Inmiddels heb ik me door alle papierwerk van de AQHA geworsteld en een mooi dossier gemaakt.
Amateur lidmaatschap voor 3 jaar, novice formulier, transfer report, Horseback Riding Program en
een toelichtende brief gemaakt. Alles is ondertekend (echt; elk afzonderlijk papiertje
) en ik heb alles gekopieerd en gescand. Helemaal klaar voor verzending dus...
Zelf heb ik al even gekeken bij DHL en bij TNT. En jeetje; van de tarieven sla ik echt steil achterover!
Maar goed: ik wil dus alles naar Amarillo sturen en dan een vorm van 'aangetekend'. En in ieder geval
een soort track and trace systeem voor de papieren. Moet er niet aan denken dat dit kwijt raakt.
Mijn vraag is met welk bedrijf hebben jullie verzonden en hoe verliep dit? Is alles goed/ soepel gegaan?
En wat waren ongeveer de verzendkosten?
Groetjes,
Rumpleteaser

)
) en aangetekend verzenden. Er is inderdaad een internationaal systeem voor aangetekend en in mijn geval heeft dat prima gewerkt (naar de APHA)
ik heb altijd alles gewoon in een grote envelop verstuurd niet aangetekend niks en dat is tot nog toe altijd netjes aangekomen zo ook van daar naar hier want dat gaat ook gewoon in een vlop op de post!
en hopen dat niemand ze steelt.
maar is dichterbij dan Amerika...
Je kunt ook lid worden door gebruik te maken van een cheque, is dat geen oplossing? Ja, heb net ff pech met die geboortegolf, niks aan te doen. Moet ik maar even geduld hebben, heb overigens ook geen haast. Was niet van plan om al te starten