Ik ben bezig om Eron Dampier (Pleasure & Trail), Mireille van Soldt (Reining basis en gevorderd), en Angelique Ferdinandus (Reining basis en gevorderd) naar Eibergen/Overijssel te halen voor een clinic volgend jaar. Ik heb ook contact gehad met Rieky Young maar, ik weet niet of men bereid is om meer dan 100,= per uur te betalen?
Is daar eventueel intresse voor?
Of zijn er misschien nog andere ideeen?
Laat maar weten!
Pigino
Geplaatst: 20-12-10 16:40
heb zeker interesse in een clinic van Eron!! longe line of trail of pleasure
Op zich wel interesse, maar dan niet in trail. En ik moet dan een trailer zien te regelen natuurlijk. Maar Eibergen is op zich wel een handige locatie.
Dus ik begrijp dat er wel intresse is voor Pleasure met Eron Dampier?? Ik heb met haar gesproken en ze geeft dus niet alleen Pleasure en Trail maar, ook Western Riding clinics. Misschien zijn er nog mensen die daar graag hulp in hebben?
Ik heb vooral behoefte aan trail, er zijn maar weinig mensen die hier goed les in kunnen geven. Pleasure is natuurlijk ook heel fijn.Westernriding vind ik mezelf nog niet aan toe....
Ik heb Eron al gesproken, ze gaat kijken welke maand ze kan komen. Daar hou ik jullie even van op de hoogte.
Voor degene die zowel Pleasure als Trail willen..is geen probleem! We hebben een buitenbak met een afmeting van 40 x 60 meter. En een oefen trail/inrijbak kan als extra opgezet worden. Plaats zat!
Er zijn 15 stallen ter beschikking voor degene die eventueel een stal willen huren. Tussen de Clinic door hebben we een gezellige lunch.
Misschien vraag ik naar de bekende weg hoor, maar ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat de clinics in een binnenbak zouden plaatsvinden? Of lees ik er overheen?
Zoals jullie hebben kunnen lezen komt Eron Dampier op Zaterdag 9 April. Ik ben ook bezig met Mireille van Soldt, zij is nog haar agenda aan het checken. @Wendy: We hebben alleen een grote buitenbak, vandaar dat we ook vanaf April pas clinics doen.
Snap ik, maar begin april in een buitenbak is voor mij een no go. Dat houdt mijn lijf niet vol. Kans op natheid en temperatuur die voor mij nog te laag is in combinatie met wind.. gaat em niet worden.
Ik haak ook af. Ik zie de logica niet in van het volgen van een dure clinic in een buitenbak waarmee je dus weersafhankelijk bent. Want april of niet, we wonen wel in Nederland. Als het nou was omdat er in de omgeving geen geschikte locaties zijn, alla, maar dat is gewoon niet zo.