Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en daar deze zomer voorbereidend mee aan de slag ga. Dan wordt de tijd om andere paarden te rijden wat krap ben ik bang.
Ik deel met de eigenaresse in stalkosten, en daarvoor mag ik komen rijden wanneer ik wil, op 2 paarden. Ze vertrouwde me heel snel en ik mag ook echt àlles doen met de paarden, zolang ze goed behandeld worden (duhh
) Ik ben echt heel erg tevreden over wat ik kan en mag bijleren met deze paardjes, en voor haar is het ook enkel positief aangezien ze zelf amper kan komen
. Maar ik heb nu een jong en goed paard waar ik straks alleen zelf of mijn trainer op wil hebben.....
) en dan is het niet handig om er meerdere personen op te laten rijden. Maar goed, dat is mijn mening.

Daarnaast is ze een merrie met gebruiksaanwijzing...
Nu was er gevraagd een Fries te verzorgen die absoluut geen deken op mag. Omdat ik er niet achter sta om een paard na het rijden achter te laten in -8 zonder deken ga ik dat niet doen. Je moet wel op 1 lijn met de eigenaar staan anders komt het niet goed denk ik.