Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prisca schreef:Ach lekker voor het paard en lekker voor anky dat ze kan blijven afwisselen.
En verder denkik maar een ding....beste stuurlui staan aan wal en is dit een vorm van jaloezie?.
tones schreef:Prisca schreef:Ach lekker voor het paard en lekker voor anky dat ze kan blijven afwisselen.
En verder denkik maar een ding....beste stuurlui staan aan wal en is dit een vorm van jaloezie?.
Bedoel je dat ik jaloers zou zijn??
Heb zelf een toppertje onder mijn bips.![]()
Ik vind t gewoon onterecht dat het paard eerst door de "kenners" van alle kanten wordt afgekraakt,
en nu wel ineens goed genoeg is.
Ze schrijft t wel zo gezellig dat t met het hele gezin is besloten, maar ik denk niet dat t een leuke pony voor de kinderen gaat worden.

kellyalischa schreef:Ik vond het altijd al een vreemde discussie dat whiz geen toppaard zou zijn.
Anky weet vast zelf wel hoe belangrijk het is een goede band te hebben met je paard en iedereen weet wat whiz kan dus die worden alleen maar beter
) Backup schreef:hahaha ja dat geloof ik meteen...
Maar geloof jij dat dan echt?
Citaat:Toch hebben we met het hele gezin besloten dat Whiz moest blijven, we zijn erg aan hem gehecht! Ik ben gaan bellen met de familie Baeck of ik hem kon kopen en die optie was bespreekbaar. Woensdag werd hij gekeurd en nadat alles goed was bevonden, kwam hij definitief terug hier op stal. Ik ben erg blij dat Whiz hier kan blijven!
Backup schreef:Even los van Anky, blijft vreemd dat een paard eerst word afgedankt als zijnde niet goed genoeg, en dan vrij snel na zon uitspraak gekocht word!