Ik ben met mijn lidmaatschap op de NQHA blijkbaar ook abonnee geworden van het blad Country Life. Ik kreeg het blad zomaar ineens in de bus. Zonder begeleidende brief o.i.d. Ik dacht dat ik dit blad gratis ontving, horende bij het NQHA-lidmaatschap. Net zoals de QH Journal bij de AQHA zeg maar.
Maar nu krijg ik ineens een rekening! Met de mededeling dat het abonnement stilzwijgend verlengd wordt tenzij er uiterlijk twee maanden voor het verstrijken van de periode schriftelijk wordt opgezegd. Nou, ik wist niet eens dat ik een abonnement had laat staan dat ik wist dat ik dit moest opzeggen!!
Ik heb nooit een abonnement aangevraagd voor dit blad, nooit de algemene voorwaarden gezien, nooit iets getekend, enz. Behalve dat ik het uiterst vervelend (en dan druk ik me voorzichtig uit) vind dat mijn gegevens hiervoor zijn doorgespeeld, vind ik het ronduit een brutale manier van abonees werven. Ik ben altijd huiverig voor dit soort acties dus ik zorg er zoveel mogelijk voor dat mij dit niet overkomt, maar nu gebeurt het in feite achter je rug om en dan krijg je ineens een rekening op het moment dat je te laat bent om nog op te zeggen.
Ben ik de enige met dit probleem?

. Staat vol met dromers
die hun verse bedrijfje promoten en waarvan de meesten na een jaartje in stilte weer verdwijnen
.