WN: APHA wedstrijd Kalverhoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12177
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:45

Jos schreef:
vera, hoe oud is Bente?

8.5 jaar

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:45

Ik heb wel foto's van je! *LOL* Heb ze ook net naar je gemaild, al voordat ik je reactie in dit topic las!! Dus jojo was van JOU? Lucky you!

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:49

steeffie schreef:
Verder heb ik niemand herkend of gesproken ofzo, ik ben toch altijd slecht in het herkennen van mensen Schijnheilig

Je hebt mij toch gesproken Schijnheilig ... Haha! ?!

Jongens, ik heb genoten van al die mooie paardjes Vingers aflikken !! Volgende keer hoop ik er bij te zijn met 1 of zelfs 2 (!!) mooie BSjes Bloos .

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:10

wie weet hoe oud je mag zijn voor lead line?
was dat niet tot 8 jaar? Huilen

BillyBoy
Berichten: 57
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:12

Fransisca, ik weet dat je halteren niet leuk vond, maar daar is dus toch
een verandering in gekomen. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat
en op naar het NK. *LOL* Pling .Colin, goed gedaan jongen OK dan! en Laika
kan trots op je zijn.
Het was weer onwijs gezellig,oke wel vroeg maar daar komen we ook wel weer over heen. Ben ook net klaar met eten, want ik moest ook nog naar Bill, die kan ik toch echt niet overslaan en hij had het goed koud.(watje)
Tot WWL. Zonon? Ik hoor het wel! Pling

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:15

BillyBoy schreef:
Tot WWL. Zonon? Ik hoor het wel! Pling


Niet eerder??? Jullie gaan de Boktkampers op de NK toch wel aanmoedigen???? *LOL* *LOL*

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:16

Allemaal heel erg bedankt voor de felicititaties. En Colin gefeliciteerd hoor, je hebt echt netjes gereden. De rest natuurlijk ook gefeliciteerd. OK dan!
Ja, wij zijn natuurlijk supertrots Haha! Wat zo n boktweekend teweeg kan brengen, zeg!
Het was vermoeiend, maar ontzettend leuk. Eerst natuurlijk geslapen bij Nanouk en Vera, heerlijk gegeten en veel gelachen. De volgende dag om 5 uur ons bedje uit en hup naar de manege. Ik kon me inschrijven en omkleden en Ciska, Nanouk, Vera en haar dochtertje bekommerden zich om Buzzs. En die had het naar haar zin!! *LOL*
De halter vond ik leuk om te doen. Ik moet nog vaak denken aan de zinnetjes van Flying High: je staat daar en je denkt: zij is de mooiste enz. (tieten Haha! vooruit)
En ik moet je zeggen, ik vond het ook leuk om te doen en ik was natuurlij heeeel trots op Buzzs. Natuurtalent in Halter (kom ik na 6 jaar achter Knipoog )
Ik ga nu ook mee doen met de NK, spannend..........
Met de pleasure amateur was ik 4e. Ook heel blij mee natuurlijk (Auk, dank je voor je mentale steun!)
Om kwart over 8 vanavond waren we thuis en nu zit ik aan de borrel en Buzzs aan het hooi!
Vera, Nanouk, Ciska en Marijke, onwijs bedankt voor jullie hulp. Lovers
En ik vond het heel leuk om iedereen van het Boktkamp weer te zien! (Wanneer gaan we nou Winter Wonder Land houden????).
En ik heb op de valreep een nieuwe bokker ontmoet: Miss Quarter.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:20

Francisca schreef:
Allemaal heel erg bedankt voor de felicititaties. En Colin gefeliciteerd hoor, je hebt echt netjes gereden. De rest natuurlijk ook gefeliciteerd. OK dan!
Ja, wij zijn natuurlijk supertrots Haha! Wat zo n boktweekend teweeg kan brengen, zeg!
Het was vermoeiend, maar ontzettend leuk. Eerst natuurlijk geslapen bij Nanouk en Vera, heerlijk gegeten en veel gelachen. De volgende dag om 5 uur ons bedje uit en hup naar de manege. Ik kon me inschrijven en omkleden en Ciska, Nanouk, Vera en haar dochtertje bekommerden zich om Buzzs. En die had het naar haar zin!! *LOL*
De halter vond ik leuk om te doen. Ik moet nog vaak denken aan de zinnetjes van Flying High: je staat daar en je denkt: zij is de mooiste enz. (tieten Haha! vooruit)
En ik moet je zeggen, ik vond het ook leuk om te doen en ik was natuurlij heeeel trots op Buzzs. Natuurtalent in Halter (kom ik na 6 jaar achter Knipoog )
Ik ga nu ook mee doen met de NK, spannend..........
Met de pleasure amateur was ik 4e. Ook heel blij mee natuurlijk (Auk, dank je voor je mentale steun!)
Om kwart over 8 vanavond waren we thuis en nu zit ik aan de borrel en Buzzs aan het hooi!
Vera, Nanouk, Ciska en Marijke, onwijs bedankt voor jullie hulp. Lovers
En ik vond het heel leuk om iedereen van het Boktkamp weer te zien! (Wanneer gaan we nou Winter Wonder Land houden????).
En ik heb op de valreep een nieuwe bokker ontmoet: Miss Quarter.


Meid, gefeliciteerd!!!! ZIe je wel, Halter is best leuk!!! Ik zie je op de NK, hopelijk komen de andere Bokkers weer, ik heb zo te lezen weer heel wat moeten missen!!! Kunnen we allemaal onze beruchte tentjes weer uit de mottenballen halen, hhihihiiiiii........slaap lekker Francisca, sweeeeet dream!! Hoe vond je kerel het trouwens????

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:31

FlyingHigh schreef:
Hoe vond je kerel het trouwens????


Wilfred vond het helemaal geweldig en is ook errug trots!

En ik denk dat ik nu maar lekker ga slapen, Dromen met een big smile op mijn gezicht!!

Trouwens, Cornelie, gefeliciteerd met je verjaardag!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:35

Francisca"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Hoe vond je kerel het trouwens????


Wilfred vond het helemaal geweldig en is ook errug trots!

En ik denk dat ik nu maar lekker ga slapen, Dromen met een big smile op mijn gezicht!!

Trouwens, Cornelie, gefeliciteerd met je verjaardag!
[/quote]

Leuk!!! Nog een trouwe supporter erbij, hij was er altijd een beetje septisch erover, toch???? Hhihiihiiii, tot eind september he!!

BillyBoy
Berichten: 57
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:49

JAZEKER, tot eind sept. en dan misschien inderdaad WWL.
Misschien dat ik nog gaat werken op het nk??? er staat nog niets vast.
Maar ik ga in ieder geval wel. DAT staat wel vast. Haha! Lachen

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 08:32

Bedankt voor de felicitaties Party!! !!

Alle anderen ook gefeliciteerd! Complimentje ook voor Marianne & Roos, die in haar uppie drie onderdelen starte in de Breeding Stock. Volhouden hoor, het wordt vanzelf drukker OK dan! !

gera schreef:
Oh en ik ben MIJN man tegengekomen, wat paard betreft. 'Mijn' jojo (RB Go Man Chu Chu). Ik kon mijn geluk niet op toen ik de trailer van CoBo zag staan met daarin een buckskin vlekkenpatroontje. Heb hem dus ook weer uitgebred geknuffeld.. de mooierd! *LOL*

Oh vandaar! Ik stond dus met mijn BS kanjer Lovers naast Xono en Buddy toen die Buckskin werd uit geladen en ik dacht dat er iemand naast me niet goed werd Knipoog .
Xono, ik kon me goed voorstellen in wat voor schuitje je zat, dus het is je vergeven Knipoog .

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 08:56

Paintje schreef:
Alle anderen ook gefeliciteerd! Complimentje ook voor Marianne & Roos, die in haar uppie drie onderdelen starte in de Breeding Stock. Volhouden hoor, het wordt vanzelf drukker OK dan! !

Heb er ook vol bewondering naar staan kijken. Hopelijk zijn er volgende keer meer BS-ers bij!

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:01

Mac schreef:
Heb er ook vol bewondering naar staan kijken. Hopelijk zijn er volgende keer meer BS-ers bij!

Wat let je Tong uitsteken ??

Het NK is eind September en de volgende show is eind Oktober ..

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:14

Paintje schreef:
Wat let je Tong uitsteken ??

Vooralsnog een uitgezakte en gruwelijk verwende merrie Haha! ... Dit jaar gaat me dus sowieso niet lukken. Volgend jaar wel OK dan! !

Sprak Ed nog, en die had het over 5 a 6 shows volgend jaar (super, trouwens!). Dat moet toch lukken, zou je denken!!

missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:20

Hierbij wil ik Francisca en haar paardje even feliciteren met hun overwinningen!
Super! OK dan!
Het je nog wat Cheese! om op bokt te zetten?

Het was erug gezellig gisteren!
Leuk om Francisca en Buddy te ontmoeten

Vera

Berichten: 12177
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:26

NU maar hopen dat de NQHA volgend jaar er ook zo over denkt Haha!

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 10:42

Citaat:
Oh vandaar! Ik stond dus met mijn BS kanjer Lovers naast Xono en Buddy toen die Buckskin werd uit geladen en ik dacht dat er iemand naast me niet goed werd Knipoog
.

Ik had het gevoel dat er wel meer mensen niet goed werden op deze wedstrijd. Kan me iemand herinneren na afloop van de BS halter???!!! Haha! Bloos!

Paintje, gefeli met je 2 blauwe linten hoor! Mag je heeeeeeel trots op zijn, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen Volgende keer ga ik weer mee om te supporteren hoor. Effe duimen dat er dan nog meer Breeding stocks mee doen....
Citaat:

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 10:46

Ook nog een verslag van de verrichtingen van Pluis en mij.

Met het secretariaat ging niet helemaal soepel, dat was wel balen, want dat ging allemaal van m'n voorbereidingstijd af en aangezien dit onze aller-, allereerste keer was, hadden we die goed kunnen gebruiken. Zeker omdat we ook al meer tijd kwijt waren omdat ring west afgesloten was en we ook nog eens de verkeerde afslag hadden :/

Eigenlijk ging Pluis dus vers van de trailer de wedstrijd in...

Open halter yearling stallions: 2e van de 2
Het andere paard werd geshowd door Karin van Bekkum en was al veel meer paard dan Pluis, maarja, wat wil je met 13+ maanden.

Amateur stallions all ages: 8e van de 9

Daarna nog naar de Grand Champion, maar dat werd natuurlijk gewonnen door volwassen bullen. Ben nog even naar de jury gelopen om te vragen wat-ie wel en niet mooi vond aan Pluis en dat was gewoon zoals het is Lachen

Voor de In Hand Trail was-ie eigenlijk wat te moe. Wij staan op een stal waar we eigenlijk niks hebben. Geen balkjes of wat dan ook en we hebben dat pas 1 keer kunnen proberen. Het hekje had-ie nog nooit gedaan, ging goed. Balkjes: tsja, als je moe ben heb je hele zware voeten en volgens mij heeft-ie alle balkjes aangeraakt. Dat vond ik eigenlijk nog het meest zielig voor hem want dat doet best pijn lijkt mij. Het bruggetje had-ie ook nog nooit gedaan en deed-ie ook heel braaf. Hij lette alleen niet op en struikelde nogal met afstappen. De L achteruit had-ie ook nog nooit gedaan (in ieder geval niet tussen balkjes). Omdat-ie dat best wel eng vond en ik geen gestressed paard wilde, heb ik hem met mijn handen geholpen bij het begin en het laatste stukje van de bocht. Ik vond dat-ie het voor de eerste keer niet eens zo slecht deed. Daarna de Ground-tie, oeps, dat wordt spannend... Ik dacht nog, laat ik hem een beetje dicht op de pion zetten, dan loop ik er vanzelf omheen en op het moment dat ik binnendoor loop denk ik: sjips! Pluis bleef in ieder geval braaf staan *LOL*

Hij liep ook weer als een prof de trailer op en is weer de hele weg braaf geweest.

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet graag beter had gezien, maar als ik dan bedenk hoe braaf hij is geweest voor het eerst op een manege, in een binnenhal, met muziek en een afschuwelijk krakende omroepinstallatie, tel daarbij alle nieuwe dingen in de trail bij op, dan zwelt mijn hartje van trots!!! Lovers

=^.,.^=

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 10:54

Farichta: Pluis is een snoepie! Ik snap wel waarom je hem zo hebt genoemd ... degene naast mij werd er spontaan erg hebberig van Lovers . Mooi kleurtje heeft hij trouwens ook! En idd superbraaf OK dan! .

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 10:57

Ja, hij had inderdaad spontaan een fan Haha! Vooral ook erg leuk dat zo iemand dat komt zeggen en hem een lekker knuffel geeft *LOL*

=^.,.^=

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:10

weet iemand hoe de reining is verlopen.
ik heb er wel een paar zien losrijden, maar wij zijn naar huis gegaan.
Jim was Gaaaap

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:14

Arianne"]
Ik had het gevoel dat er wel meer mensen niet goed werden op deze wedstrijd. Kan me iemand herinneren na afloop van de BS halter???!!! Haha! Bloos!
[/quote]
Schijnheilig

[quote="Arianne schreef:
Paintje, gefeli met je 2 blauwe linten hoor! Mag je heeeeeeel trots op zijn, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen Volgende keer ga ik weer mee om te supporteren hoor. Effe duimen dat er dan nog meer Breeding stocks mee doen....

Euh, volgende keer trekken we toch samen ten strijde??

Farichta, is dat Pluis in je user-icon?

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:15

Hé gefeli allemaal, toppie OK dan!
Ik was de wedstrijd eerlijk gezegd helemaal vergeten Frusty
Dat krijg je ervan als Charene op vakantie is,
dan ben ik net een kip zonder kop Ziek
Maar goed ik begrijp dat ik wel wat gemist heb
Niet alleen de prestaties maar ook een hoop bokkers,
jammer, ben helemaal niet nieuwsgierig Haha!

Wat is de volgende ontmoetingplaats? Het NK?

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:16

Paintje schreef:
Farichta, is dat Pluis in je user-icon?


Klopt! Da's m'n Pluizenbaal Haha!

=^.,.^=