advies en evt adres gevraagd voor werk op ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snoopy1997
Berichten: 38
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Almere

advies en evt adres gevraagd voor werk op ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:10

Hoi, ik wil heel graag een tijdje ertussenuit en zou dit het liefste doen op een ranch. Ik wil dus vragen of iemand contacten heeft met mensen in Amerika, Canada of elders die een goede hulp kunnen gebruiken. Ik wil werken met de beesten, helpen in de huishouding, echt alles om het ranch leven mee te maken. Het enige dat ik nodig heb is een slaapplaats en geld om van te leven. Ik neem mijn kind van 6 wel mee, maar ik zie dat niet als een probleem. Als daar evt kinderen zijn kan ik die ook oppassen en samen naar school. Ik zit niet te wachten op opmerkingen ed , maar gewoon serieuze reacties. Wie weet adressen? Alvast erg bedankt

snoopy1997
Berichten: 38
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 10:56

Het wordt wel gelezen, maar ik heb nog geen reacties. Misschien weet niemand iets, maar ik probeer het toch nog maar een keer. Misschien een recreatie ranch voor toeristen, waar ze nog iemand zoeken of alle hulp kunnen gebruiken?Echt alles is welkom.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:05

Misschien dat weinig mensen kennissen op een ranch hebben ofzo. Heb je er aan gedacht om adressen op internet te zoeken en dan gewoon een open sollicitatie te sturen? Je eisen lijken me niet hoog, dus ik zou me voor kunnen stellen dat een paar handen extra al gauw welkom zijn.
Een leuk idee trouwens, op een ranch gaan werken. Ben je op zoek naar een westernranch, of maakt dat niet uit? Succes met zoeken en veel plezier.

snoopy1997
Berichten: 38
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 16:00

Hoi, ik heb al ontzettend veel gezocht, maar misschien mis ik net de plek waar ik het beste kan zoeken. Het gaat mij echt om het ranch leven. Ik stel inderdaad echt niet veel eisen en hoop dus gauw iets te vinden. Bedankt alvast