Dat is wel een oude al en een beetje stilgevallen zo te zien. Ik zit in een western hk topic, ooit begonnen als hk voor mensen van een bepaalde stal (madepolder in Den Haag) maar inmiddels zitten er ook mensen die totaal niet in die buurt wonen, wel erg gezellig! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1378305
Winddancer
Geplaatst: 09-11-10 11:48
Ik zit inderdaad ook in de HK die Delaja noemt en in TOFIAB. En zoals je kunt zien, kom ik ook niet uit de buurt van Madepolder, maar het is wel een gezellige en leuke HK
alleen is de hele opzet van dat HK topic intussen niet meer wat het was... oa als het hier zo gezet wordt. jammer!
spicegirl
Geplaatst: 09-11-10 23:15
dat komt wss omdat iedereen die er in het begin was , er ook weer mee gestopt is.als een groot deel afhaakt, blijft alleen een kleine groep die-hards over. en dan ben je gauw uitgekletst...
ja maar dat afhaken was al omdat het niet meer was zoals oorspronkeljjk bedoeld was.... maakt ook niet uit maar het gaat niet over waar het in den beginne over ging.
HumbleTalent
Geplaatst: 09-11-10 23:41
Haha het MP huiskamer topic werd inderdaad niet opgezet door of voor de ruiters op Madepolder. Sterker nog volgens mij kwamen de meeste helemaal niet van MP vnadaan..
wel hoor, deels. maar het ging vooral om geen gedoe over een spoortje, kick, rug, pluk, uitbinden ed. en vooral reining gericht, wat 'serieuzer' gericht op de wedstrijdsport of igg mensen die er op zo'n manier mee omgaan.
Winddancer
Geplaatst: 10-11-10 08:56
Dat ik geen wedstrijden start, wil niet zeggen dat ik niet serieus wedstrijdgericht train. Paard is nu 23 jaar en heeft al een hele carrière achter de rug. Straks start ik wel met een jong paard
Maar ik snap verder wel wat je bedoelt Neemt niet weg dat het toch gezellig is
HumbleTalent
Geplaatst: 10-11-10 10:45
Het hele gedoe ontstond iig doordat de manier van trainen op MP weer is in opspraak kwam en een aantal mensen het zat waren dat over elk dingetje zo gezeken werd.. dat was best een goede HK..
Winddancer
Geplaatst: 10-11-10 14:24
Op een gegeven moment ben je dat ook behoorlijk zat !
Pannenkoek
Geplaatst: 10-11-10 15:38
Ach, in die Western HK's zitten alleen maar van die mislukte Western wannabee's, sommige zelfs zonder Quarter, die niets anders te doen hebben dan op Bokt te zitten te zwetsen....en daardoor dus een enorme partij kompleet nutteloze bladvulling genereren!