Omdat ik zoveel lieve en bezorgde PBtjes heb gehad nav een reactie in een topic waar ik zeg dat Mileen geen wedstrijden meer gaat lopen maar blijvend bosritjes gaat doen, gooi ik het maar vast op het Westernforum.
Dick en ik zijn dit jaar in Twente op vakantie geweest, en op 1 of andere manier voelde dat als thuiskomen.
Ooit, later als we groot zijn, wilden we bv op de Veluwe of in Brabant gaan wonen, maar het laatste jaar hebben we het daar niet meer actief over gehad.
TOT de vakantie....
We kwamen verschillende mensen tegen met een beetje dezelfde liefhebberijen als wij, die de overstap van Randstad naar Salland gemaakt hadden.
We kwamen 'thuis' op de manege waar de paarden stonden, die voelden zich meteen lekker daar en wij ook (ondanks dat het echt een Engelse dressuurmanege is)
De omgeving is er schitterend
En dan nog de Boktrit voor Dorine op 15 juni, die je dan verdomd goed laat beseffen dat je wel kunt gaan wachten tot je 65e, maar dat je 65e misschien wel helemaal niet komt......
Afijn, na de vakantie zijn we ons gaan oriënteren op die regio, qua wonen, qua werk....
En we hebben de knoop doorgehakt: we kappen met die bende in de Randstad, we kiezen voor onszelf! Voor een schitterende woonomgeving, (veel) vriendelijkere mensen, meer rust en tijd voor ons tweetjes en de paardjes.
We zijn beiden aan het solliciteren, er is inmiddels een huisje achter de hand waar we in ieder geval tot volgende zomer in kunnen, en de stalling voor de paarden is geregeld.
Nu weten jullie dus waarom Mileen niet meer hoeft te starten: ze wordt lekker bospony! We zullen wel western blijven rijden, en ik ga daar in de regio ook kijken wat er te doen is op westerngebied, maar eerst gaan we heeeeeeel veel bosritten rijden!
Zo, dat was het laatste nieuws vanuit Alphen....
Vinden ze vast grappig 

maar wel een mooie deken) met hals en masker.