donderdag: kats kreupel, gebeld, waarschijnlijk spierbevangen
donderdagavond: uit het land gevist en naar vreemde stal gebracht
vrijdagochtend: naar de kliniek, diagnose: hoefbevangen, mogelijk cushing disease
zaterdag, zondag, maandag: elke dag gebeld en langs geweest, nog steeds hoefbevangen etc etc etc
dinsdagmiddag: pride mocht mee, vette rekening betaald (550 euro) diagnose: hoefzweer
O
EN DAT HADDEN JULLIE NIET FF EERDER KUNNEN ZEGGEN??????
De hoefkanteling is al een paar jaar oud, pride loopt goed, mag er gewoon weer mee rijden als ik niks bijzonders merk. Nou, ik wordt dus gewoon een paar dagen aan het lijntje gehouden, ging al uit van een revalidatie van een aantal maanden etc etc etc. En ik heb een totaal uitgehongerd paard meegekregen. Maar ja, uiteraard ben ik wel ontzettend blij met het nieuws maar het moet nog wel even goed doordringen. Vandaag ging hij ook naar zijn nieuwe stal dus dat was WEER een vreemde omgeving. En als we donderdag gewoon gezellig naar het kamp gaan
staat hij WEER in een nieuwe omgeving
Ach ja, zo beleef je nog eens wat............ In principe staat hij ook al vanaf half mei stil dus de ruige ritten kunnen we misschien niet meedoen tijdens het kamp maar we kunnen wel rustig meedoen en weer alvast wat conditie opbouwen.
. Aan de andere kant natuurlijk super dat je nu weet wat het was/is. Nou veel succes en veel plezier op het kamp 
En ik ben SUPER BLIJ!!!! We gaan er een beregezellig ponykamp van maken

~~}>
) En bovendien is pride onbetaalbaar dus is het eigenlijk goedkoop
Koorts heeft hij niet gehad en vandaag waren ook al zijn voeten normaal van temperatuur. Maar nog 2 weken en ik sloop direkt die ijzers eraf!!!!!!! Maar bedankt voor alle steun in pb's etc, deed mij soms toch echt wel wat
)