[WN-AM] Anky heeft het voor elkaar --> naar WEG reining
Western today.nl:
Citaat:Anky van Grunsven ziet haar deelname aan de WEG in de eerste plaats als een spannend avontuur. "Ik ga mee als het vierde lid van het team en weet dat ik individueel echt geen potten kan gaan breken. Toen Caspar mij belde met de mededeling dat de reservecombinatie ingezet moest worden, ben ik echt even geschrokken. Aan de andere kant is het zo dat ik reserve ben en dat ik er samen met mijn paard dien te staan op het moment dat men ons nodig heeft. Ik kan toch moeilijk zeggen dat ik niet durf. Ik zie het echt als een spannend avontuur", aldus Anky van Grunsven
Alsjeblieft, zeg.
Is het nog een serieuze sport of gaan we naar een World Equistrian Games voor het avontuur?
Of om een serieus resultaat neer te zetten (dat waren in eerste instantie toch de selectie-criteria die de bondscoach voor zijn A kader opgesteld had, of vergis ik me nu?)
Voor de goede orde, ik heb niets tegen Anky, maar wel tegen hoe ze misbruikt wordt om onze sport af te schilderen als een spannend hobby-spelletje.
Maar misschien had ze zich niet voor deze politiek moeten laten lenen....... Ze draait al langer mee. En een kind kan zien dat er bij haar met andere maten gemeten zijn dan bij andere ruiters......