Het valt me op dat als ik op een zoekertjeswebsite veeeeeel paarden western geleerd zijn en veel ook dressuur en western geleerd zijn. Op zich geen probleem mee maaar als je het paard dan nader gaat bekijken is het eigenlijk een gewoon paardje dat stap, draf en galop kan, kan sturen maar waar gewoon een westernzadel op ligt...
Als je dan pleasure western intikt (ik rij zelf pleasure dus...) kom je er maar een paar tegen. Vinden jullie het correct dat men zegt dat je paard western geleerd is terwijl het een paard is waar enkel een westernzadel op ligt? Ik vind het soms best wel vervelend... want als je op zoek bent naar een goed paardje kom je soms erg bedrogen uit...
Wat vinden jullie ervan?
ik heb niks tegen die mensen die met westernzadel gaan uitrijden ofzo zo ben ik er ook aan verslaafd geraakt
maar vind het soms echt irritant als je op zoek bent

En was (gelukkig) dus alleen maar zadelmak. Ik had al gezien dat ze geen paint was en nader onderzoek wees uit dat ze een KWPNer is. Ik ben niet in de mooie verhalen van de handelaar getrapt, maar was toch verliefd en heb haar wel gekocht. Al was ze niet wat ik zocht. Nu heb ik er een geweldig paardje aan, en ben blij dat de handelaar mijn aandacht op haar vestigde, al was er niets waar van wat hij zei. Behalve dat het een merrie was 
Dus ik ben weer een ander typetje