[WN] Western les omgeving Dronten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dymphi

Western les omgeving Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-10 11:12

Ik wil graag wat western lessen volgen met mijn verzorgpaard.
Ik heb niet de mogelijkheid om met mijn verzorgpaard langs een manege te gaan.
Het is de vraag of er iemand langs kan komen bij mijn verzorgpaard.. het paardje staat op een boederij in Dronten.
Ik weet weinig van het western af en wil graag een aantal dingen leren, wie wil mij helpen en wat tips geven tegen een vergoeding?

Gr. Dymphi

mirandavb

Re: Western les omgeving Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:09

Ik zou je wel kunen helpen. Ik woon in dronten en heb ervaring in verschillende diciplines van de westernsport. Laat maar weten of het je wat lijkt!

Dymphi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 17:09

mirandavb schreef:
Ik zou je wel kunen helpen. Ik woon in dronten en heb ervaring in verschillende diciplines van de westernsport. Laat maar weten of het je wat lijkt!

hee! dat zou wel wat zijn.. ik heb nog steeds niemand anders gevonden.. wil gewoon een aantal keren wat hulp en dan kan ik er zelf mee verder..
:D

mirandavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 05:48

Dan moeten we even een keertje afspreken! Wanneer zou jij kunnen? Alleen dit weekend word wel wat moeilijk voor mij, want ik heb dan wedstrijd. Ik zou wel misschien zaterdagavond kunnen ofzo! Laat maar weten wanneer jij zou willen, dan spreken we even af om met elkaar kennis te maken.

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:42

mirandavb schreef:
Dan moeten we even een keertje afspreken! Wanneer zou jij kunnen? Alleen dit weekend word wel wat moeilijk voor mij, want ik heb dan wedstrijd. Ik zou wel misschien zaterdagavond kunnen ofzo! Laat maar weten wanneer jij zou willen, dan spreken we even af om met elkaar kennis te maken.

Beste Miranda,

Ik wil dit niet verpesten, maar let op:
Volgens mij start jij dit weekend L3. Voor zover ik weet is het een L3 ruiter vgls de WRAN niet toegestaan om les te geven. En de stamboeken in Amerika doen daar ook moeilijk over.
Kijk dit even goed na, want voor je het weet ga je de boot in !!

Ik heb om die reden ook meerdere aanvragen voor lesgeven al jaren afgehouden!

Dymphi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 19:16

Oh je?
Ik weet wel ongeveer wie je bent van gezicht.. Van de manege in Dronten, je zusje heet als ik het goed heb Nathalie?
Ik stuur je nog wel even een prive berichtje.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:43

Dymphi schreef:
mirandavb schreef:

hee! dat zou wel wat zijn.. ik heb nog steeds niemand anders gevonden.. wil gewoon een aantal keren wat hulp en dan kan ik er zelf mee verder..
:D

Dat zou heel mooi zijn, maar zo werkt het niet helaas. Het is misschien moeilijk om iemand te vinden, maar wel belangrijk dat je goed les krijgt. Iemand die je zomaar even wat helpt neemt idd een risico. daarnaast kan niet iedereen goed lesgeven en een ander iets leren.
Een paar keer iemand op weg helpen is ook lang niet voldoende. Zo makkelijk is paardrijden niet helaas..........

Succes.

mirandavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 06:19

Natascha dH schreef:
mirandavb schreef:

Beste Miranda,

Ik wil dit niet verpesten, maar let op:
Volgens mij start jij dit weekend L3. Voor zover ik weet is het een L3 ruiter vgls de WRAN niet toegestaan om les te geven. En de stamboeken in Amerika doen daar ook moeilijk over.
Kijk dit even goed na, want voor je het weet ga je de boot in !!

Ik heb om die reden ook meerdere aanvragen voor lesgeven al jaren afgehouden!

Bedankt voor je bericht. Maar ik start dit weekend L2. Dus verkeerd gezien! In ieder geval bedankt!
Ik weet hoe die regeltjes in elkaar zitten. ik heb een amerikaanse appaloosa en ikzelf rij niet bij de NQHA.

mirandavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:20

Wees niet bang allemaal! Er is nog helemaal niks besloten!!!
Heb het zelf ook druk met de paarden!