[WN] westernruiters omg arnhem :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alnieno

westernruiters omg arnhem :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 17:02

Hoi!

ik ben zins een jaartje western aan het rijden (nouja, meer hobbelen) en vroeg me af of er meer westerruiters in/bij arnhem wonen..
ik kom best vaak paarden in het bos tegen, maar nooit westernruiterd, ik ben al bang dat ik de enige 'cowgirl' ben :Y)

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 23:32

Ja hoor! bij ons op stal zijn er, inclusief ikzelf, geloof ik vijf die western rijden. En dan nog een aantal die (afentoe) een westernzadel op hun paardje leggen omdat het zo lekker zit.
Mijn paardje staat in Schaarsbergen, Arnhem Noord.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 23:47

hoi ik hoop dat ik hier ook onder val ;) ik woon in arnhem en ik ben net gestopt om op een gewone manege te rijden en ga nu binnekort een proefles western rijden in ede..

groetjes jessica

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 18:58

hoi!

wat leuk! ben dus niet de enige!
@ raya00: mijn paardje staat ook in schaarsbergen! aan het eind van de kemperbergerweg, tussen het viaduct en de rotonde..
@ Jessy90: gaaf! bij the mill ranch?

Jessy90

Re: westernruiters omg arnhem :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:23

ja, ik wil daar graag naar toe, heb op bokt al veel goede ervaringen gelezen dus ik ga maar eens een gokje wagen :D

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 21:11

Ik zit wel iets verder dan Arnhem :o Mijn paarden staan in Ede. Ben 2-3 jaar geleden begonnen met western rijden en heb toen na paar maanden moeten stoppen ivm dracht van dat paard en niet meer op kunnen pakken...maar heb nu weer een paard staan waarmee ik wil gaan lessen :D

moon14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:40

Wij zitten met onze paarden in doetinchem en rijden recreatief western en veel in t montferlandse bos. Wij komen ook veel paarden tegen maar dan zonder 'echte' cowboys cq girls helaas...

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 10:24

haha kijk! ik ben niet de enige hier :+
@ jessie90: Leuk! ik heb ook aan Mill gedacht, maar er is uiteindelijk nog niets van gekomen, paardenwissel enzo :Y) wel vertellen hoe het was he:D
@ moon14: jah ik snap wat je bedoelt, zie hier ook wel eens een paardje met een (ZM ;( ) westernzadeltje lopen.. maar dat is natuurlijk niet western :Y)
@ zamora: jammer zeg, maar wel leuk dat je een 'nieuw' westernpaard hebt!:D ede is toch niet heel ver weg?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:13

Ede ligt vlakbij Arnhem wel ja :P
Het is wel een gangenpaard dus ben benieuwd hoe het zal gaan verlopen :D