[WN] Wie weet een westernstore in Drenthe?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Wie weet een westernstore in Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 19:06

Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een westernstore in de omgeving van Assen?

Ik weet dat er 1 in Westerbork zit, maar zou fijn zijn als er 1 dichterbij is..

Wie kan me helpen??

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:11

Nathalie83 schreef:
Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een westernstore in de omgeving van Assen?

Ik weet dat er 1 in Westerbork zit, maar zou fijn zijn als er 1 dichterbij is..

Wie kan me helpen??

Westerbork - Assen is toch niet heel ver van elkaar hoor, tenzij je het moet lopen/fietsen. Anders moet je eens bellen wanneer Evelien Velthuis, Eurohorse, in het noorden is, zij komt aan huis met de vrachtwagen.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:11

Westerbork is toch vlakbij Assen? Dat schijnt een goede te zijn :)

Nathalie83

Re: Wie weet een westernstore in Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 19:23

Westerbork is een half uur rijden.. Maar ik vind de site erg mager.. En vind het beetje jammer als ik er heen ga en ze hebben niet wat ik wil.. Vandaar dat ik ff verder wou zoeken voordat ik daar heen rijd..

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:26

De site is een stuk magerder dan de de winkel. Als je Monique belt en uitlegt wat je wilt, kan ze je zo vertellen of ze het heeft en de winkel is de op zich al een bezoek waard.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 19:30

Okey, dan moet ik dat maar ff doen :) want ook volgens google is dat zo'n beetje de enige in de buurt

Bedankt voor de reacties :)

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:35

Oregon trail tack store heeft echt veel meer dan dat je op de site ziet
Prachtig pand ook met goede service !!!
Dus als ik jou was zou ik naar Westerbork *D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 19:45

Okey.. Weet je ook of ze jodhpur rijbroeken heeft dan?? :P

Rest kan ik namelijk wel vinden op d'r site.. maar qua kleding staat er niks op..

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:03

das toch geen western broek *D

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:14

Mo heeft geen jophurs tenslotte is ze een westernstore!! wel een grote collectie tack, kleding, hoeden, en andere artikelen. Echt een mooie winkel, zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Volgende week zondag (geloof ik) is ze ook open en is er de dag van t paard.

edit 27 juni as. is ze geopend van 12 tot 17.
Laatst bijgewerkt door crazycactus op 11-06-10 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:17

cc dat is de 27e juni.
zeker de moeite waard.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 20:21

Ja weet ik maar in de gewone ruitersportzaken sturen ze me allemaal door naar een westernshop.. vandaar dat ik het eerst wou zoeken/weten voordat ik heen ging..
Maar gaat me ook niet om jophurs maar om een jophurtbroek (rijbroek met wijde pijpen)

Ja las al op haar site dat ze daar staat.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:24

@natahlie ze staat daar niet, de dag van t paard is bij haar winkel, op de parkeerplaats van de C1000 ;)
Waarom verkopen ze geen gewone jophurbroeken bij de ruitersportzaak??? Die zijn nu toch helemaal hot?
Epplejeck in groningen heeft wel jophurs http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=4000010
Laatst bijgewerkt door crazycactus op 11-06-10 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:24

Nathalie83 schreef:
Westerbork is een half uur rijden.. Maar ik vind de site erg mager.. En vind het beetje jammer als ik er heen ga en ze hebben niet wat ik wil.. Vandaar dat ik ff verder wou zoeken voordat ik daar heen rijd..

en half uur? Dan ga je zeker op de fiets? :')
zonder gekheid, ze hebben er echt veel :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 20:27

:= okey :) lekker dichtbij voor haar dus ;)

Tja geen idee.. Hier in assen hadden ze alleen een poepbruine hangen.. en ik weet dat ze er ook in spijkerstof en leuke kleurtjes zijn.. maarja.. niet te vinden natuurlijk.. Geen idee of ze hot zijn, maar lijkt me juist fijn met het warme weer op komst..

@babsie, ja een halfuur met de AUTO! (zie google maps, routebesch)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:11

In Tiendeveen, vlakbij Hoogeveen, zit Texas Jack..ben de eigenaresse een paar keer tegengekomen op evenementen en die heeft ook wel veel! Ook een webwinkel.

Sixtoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 00:15

Ik durf je rustig naar Monique in Westerbork te sturen. Ikzelf ben er zeer recent heen gesjeest vanuit Hoogeveen met eenzelfde idee (shop versus winkel) en was zeer verrast over wat de shop/winkel allemaal wel niet meer te bieden heeft.

Monique (eigenaresse) was erg spontaan en behulpzaam, dus bel rustig eens als je specifieke wensen hebt...

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 07:24

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 08:34

:wow: Kijk dat moet ik hebben :) Alleen dan beetje dichterbij ;( rij broeken vallen vaak zo verschrikkelijk anders.. (denkt vooral aan de applejackbroeken) dat bestellen beetje eng is zonder te passen.. Maar vet hey!! wat een winkel :)

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 08:40

Nathalie83 schreef:
:wow: Kijk dat moet ik hebben :) Alleen dan beetje dichterbij ;( rij broeken vallen vaak zo verschrikkelijk anders.. (denkt vooral aan de applejackbroeken) dat bestellen beetje eng is zonder te passen.. Maar vet hey!! wat een winkel :)

Ze verkopen er heel erg veel, als het niet past kan je altijd retour sturen. Maar ik kan me voorstellen dat je wil passen.
Ze hebben aankomende week ook allerlei aanbiedingen ( Jodhpur broeken voor 35,-) maar dan moet je er dus heen.
Ze hebben verschillende locaties in Duitsland, dus wie weet zit er ook een in het Noorden.

Edit: nee, dus. In Hannover zit een Megastore, maar dat is nog een aardig end weg http://www.kraemer-pferdesport.de/websa ... stores.htm

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 09:06

Kramer zit bij Hannover en in het Ruhrgebiet bij Duisburg in de buurt.
Loesdau heeft ook Jodhpurbroeken, maar de dichtst bijzijnde zit bij Hamburg. Recklinghausen en Mullheim zijn ook vanuit NL nog goed te doen (de meer zuidelijk wonende Nederlanders ;) )

De Jodhpurs van beide, ik heb er verschillende, vallen normaal. Al kan ik wel de lengtemaat aanbevelen, want echt super lang zijn ze niet. Maar apart vallen heb ik nog niet bemerkt.

Mocht je toch besluiten dat je naar Kramer toewilt, wil ik best wel mee. Ik wil al een poos een keer bij Kramer op bezoek, maar het komt er steeds niet van. Kunnen we de reiskosten delen ;)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 09:36

Waarom moet het eigenlijk dichterbij?

Als je iets wilt zul je toch ergens heen moeten ;)
En anders gewoon via internet bestellen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 13:13

Kramer lijkt me idd echt een super winkel om heen te gaan, maar 5u rijden voor een rijbroek wordt me echt te gek..
maar idd als ze wel gewoon normaal vallen misschien maar de gok wagen en via internet bestellen.

Rina, ik ben zelf maar 1.65 dus lang hoeven ze ook niet te zijn ;) maar bedankt voor de tip.. want er staan echt super leuke op de site :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:05

Ik ben maar 1.69 m. en heb lengtematen ;)

Maar hoe kom je aan 5 uur rijden????? Ik ben 2 weken geleden bij Loesdau in Recklinghausen geweest, en ik was toch echt in 2 uur weer thuis. Nou woon ik wel in Duitsland maar Assen is vanaf hier een uurtje ;) Je vergeet denk ik dat "laagvliegen" in Duitsland "Erlaubt ist" :D

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:50

Wat je van ver haalt is lekker zeggen ze altijd!