Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zij vertelden daar dat de jonge paarden die het nog niet zo goed weten met buitenbeen en indien nodig met binnenteugel geholpen moeten worden tot ze het vatten.
met andere woorden,welke lichaamsdelen moeten wijken voor die teugel??
)
maar dat is ook niet de bedoeling
als ik bepaalde dingen lees dan kun je maar 2 dingen doen niet reageren of reageren zoals ik doe(natuurlijk zijn de meesten het hier niet mee eens) MAAR NOGMAALS MIJN MENING }>
) maar ik zou hierop letten Stef:
maar geduldig weer op nieuw proberen.
Ik lees elke reactie op zich, dus mocht je me weer eens hard aanvallen in een andere reactie, als je gelijk hebt zal ik dat zeker weer zeggen. Dat gescheld doet me niks, zolang ik weet waar ik mee bezig ben en dat ik achter de dingen sta die ik doe, interreseert het me geen reet. En als ik mij wel banketstaaf zou voelen heb je waarschijnlijk op de een of andere manier wel gelijk anders zou ik me niet zo banketstaaf voelen toch? Bovendien, dit is internet, een paar lettertjes op een plat beeldschermpje. Niks meer en niks minder
Maar ik lees en schrijf vrolijk mee hoor!! Je kunt toch zeker heel veel opsteken van elkaar.