Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In de VS betaal je voor de gemiddelde wrangler 25 dollar. Hier betaal je rond de 70 euro

XoNo schreef:Waar op de bazaar is dat Juliette? Die Bazaar is zooo debiel groot, ik heb er al meerdere malen geweest en heb nog geen Wrangler stand kunnen ontdekken
). Die loop je helemaal door aan de rechterkant. Dan krijg je een hoek waar ze heel veel parfums uit vitrinekasten verkopen (einde 1ste hal), dan een gang met eetkramen/tafels/podium die overloopt in hal 2 waar een grote kraam met visspullen staat, vervolgens is het in de 3de hal om het hoekje aan de linker kant. Dat is tevens een hal waar ze heel veel 'leren' jassen verkopen. Ik ben er inmiddels een jaar of 2 niet meer geweest dus er is een kans dat hij er inmiddels niet meer zit of verplaatst is. Ze verkopen alleen maar spijkerbroeken dus missen zal je ze niet snel. Succes! Juliette86 schreef:Op de Bazaar in Beverwijk is een kraam met alleen maar Wrangler. Daar kocht ik ze altijd voor €25,- per stuk. Helaas woon ik nu wat verder weg en is de bezine ook behoorlijk aan de prijs
.
Moontje1991 schreef:sheplers.com
De cash vindt het beste.
Die slijt het minst en zit super.
Ik heb ook de Q-baby de jet al zie ik dat ze die laatste niet meer hebben maar de Q-baby vondt ik erg snel slijten en de jet zit gewoon net iets minder dan de cash.
Je moet trouwes bovenaan bij women`s op jeans klikken en dan midden op de pagina op ultimate riding jeans.