Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Je hoeft geen echte brug te maken, maar idd een stevige pallet, die wat hol klinkt als hij er opstapt...en zorg ervoor dat het paard er niet door kan zakken....
) ik doe er springstaanders naast of wat anders als leuning. ook heb ik laatst het rooster naast de bakrand gezet, had ik zo al 1 leuning en er nog een paar staanders nast met een balk was andere leuning.\

MissFreubel schreef:Sassy4barrel schreef:Waar vind je een euro pallet en hebben jullie ook een idee hoe een hek- poort te maken ?
Europallet = industrieterreinen, daar zitten bedrijven genoeg die die dingen hebben
Hek = 2 springpalen met touwtje er tussen, hebben ze op wedstrijd tenslotte ook.

MissFreubel schreef:Sassy4barrel schreef:Waar vind je een euro pallet en hebben jullie ook een idee hoe een hek- poort te maken ?
Europallet = industrieterreinen, daar zitten bedrijven genoeg die die dingen hebben
Hek = 2 springpalen met touwtje er tussen, hebben ze op wedstrijd tenslotte ook.
Bloempjeh schreef:MissFreubel schreef:
Dan is er een pallet, en dan? Hopen dat de hoeven er niet tussendoor schieten en dat het houd niet breekt?
Vind een pallet wat te riskant.