Om te bepalen welke dag dat wordt zou ik graag het programma van beide dagen weten.
Wie o wie kan helpen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hele zand bak in de douche bak s'avonds!
)afgelopen zondag ,vooral sommige aanbiedingen
, Arthur komt ook naar wennekers in july heb ik nog even bedenktijd. Het was een super dag alles goed geregeld (voor de kijkers
) lekkere broodjes en drinken, lekker weertje , mooie paardjes leuke wedstrijden , wat wil een mens nog meer
het was wel erug stoffig inderdaad, de ruiters zag je met een ringbaardje van hun paard af stappen daar heb ik wel ff om gelachen! en de ruiters die ik gesproken heb vonden wel dat de bak erug zwaar was(zo zag ie er ook wel uit, vond ik) ach ja het was in ieder geval een geslaagt weekend! 
Willeke schreef:En wat vonden Gisela en Adrienna ervan? Die heb ik ook gezien, dus wat vonden jullie van de BQ Klompen Classic?
maar we zijn tevreden met het resultaat, vooral die van zaterdag. Jammer dat Dusty die paar passen achterwaards deed bij de rollback, anders had Adrienne niet eens zo'n verkeerde score! 
Ik voelde me echt
en was compleet gedesorienteerd. Ik dacht echt tot ik stopte met spinnen dat ik naar rechts ging, hoe zo daas,