[WN] Hoefsmid western beslag omgeving ven zelderheide (gennep)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mentjuh

Hoefsmid western beslag omgeving ven zelderheide (gennep)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 01:27

Hooi!

Ik ga me paarden waarschijnlijk binnenkort verhuizen naar ven zelderheide.
Nu ben ik op zoek naar een (goede) hoefsmid voor me paarden.
Aan gezien ik sliding plates heb kan ik niet zo maar bij iedere hoefsmid aan kloppen.
Hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt groetjes,

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 09:17

Is de hoefsmid van Marcel en Annemiek misschien iets of is Noord-Limurg te ver uit zijn richting...?

Op welke stal komen je paarden te staan? (Kan ik Bixie ook weer eens zien, want ik kom regelmatig door Ven Zelderheide 8-) )

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 09:34

Voor ons is het ook een stuk dichterbij...kunnen we eens een keertje naar Bixie komen kijken ;)
Denk wel dat onze smid het zou kunnen doen, tenslotte komt hij ook nog steeds helemaal naar Castenray. Maar ik weet niet of hij nog klanten aanneemt. Als je wilt, kun je de gegevens via pb krijgen.

mentjuh

Re: Hoefsmid western beslag omgeving ven zelderheide (gennep)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 13:14

Hee dat is waar dat is weer een stukje dichterbij jullie :D ik ben er nog niet 100% over uit waar ze komen te staan. Zowiezo wil ik voor Bix gewoon een lekkre grote wei met speelvriendjes vinden, en jac waarsch hier om de hoek 5 min van ons vandaan hier weet alleen niet precies hoe die stal heet om eerlijk te zijn haha! Alleen daar hebben ze nog geen weide voor de jonge paarden die staan nu in loopstallen daar en ik wil bix toch wel heel graag gewoon lekker op de wei hebben :)

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:00

Mijn smid komt uit groesbeek en doet ook die regio. Hij doet ook western en speciaal beslag. Als je zijn telefoonnr wilt stuur me dan even een pb