Ik woon in omgeving van Den Haag, Rotterdam. Wie weet hier in de buurt een zaak die westernkleding verkoopt. Ik bedoel hierbij kleding voor het rijden zoals spijkerbroeken en laarzen
ja ook westernspul, of anders Evelien van eurohorse Zit zelf ook in die regio, en weet dat zij volgend weekend daar is. Heb nl een paar dingen nodig. Maar Beide super goede zaken, en goede service.
Ik ga voor al mijn gerief naar Atje. Het ligt in nederland, maar waar juist weet ik niet. De officiële naam van de winkel is Arthurs Western Store. Daar hebben ze echt alles! De meest aangename broeken om mee te rijden vind ik de Cruel Girl. De Wrangler vind ik zelf heel ongemakkelijk zitten.
Adje zit in Vorstenbosch. Hij heeft veel gave spullen, maar ik vind hem wel erg duur. bepaalde producten koop ik ergens anders voor 20 euro minder!
piggeljay
Geplaatst: 01-03-10 14:59
bij Adje moet je ook nooit betalen wat hij vraagt..... ga met hem onderhandelen en je krijgt meestal wel korting
TiaraBungy
Geplaatst: 01-03-10 16:02
Das wat ik ook dacht piggeljay Zeker als je veel spullen koopt kun je écht wel onderhandelen En hij heeft gewoon het grootste assortiment van Nederland/Europa geloof ik Als je in die winkel staat wil je álles hebben, dus kijk uit!