Was vanmiddag tweede in de Horsemanship, en tweede in de (jawel!) trail!!!!
Wie me een klein beetje kent weet dat ik tegen het hek opzag. Kan het thuis niet oefenen, en dacht dat ik het niet kon. Ik durf het namelijk niet met links vast te pakken (staat zo l*llig als het paard raar gaat doen, blijft m'n arm (prothese) aan het hek hangen en ga ik zelf met de knol op hol
) dus ik wilde de teugels overnemen in links, en dan met rechts het hek doen.Maar helaas
ze hadden een leuk nieuw regeltje: de teugels mogen niet meer overgepakt worden bij bv het hek of de pickup.Toen ik de ring in ging had ik nog geen plan hoe ik het ging doen, maar toen Mileen keurig braaf afmeerde langs het hek, had ik ineens zo iets van "ik ga toch potverdorie gewoon effe door dat hek!" (ehhhh iemand uit het publiek heeft me dat ook hardop horen mopperen
) Dus gewoon onder het motto "hekje open, paard erdoor, hekje dicht" hebben we het gewoon gedaan. Mileen deed net of ze het al honderd keer gedaan had! GOED HE!!!!!!
Ik bleek het wel met links te kunnen, heb het niet vastgehouden maar gewoon m'n hand erop gelegd, en dat ging goed! 
Daarna de rest van het parcours veeeeel te snel gedaan (Mileen was het meer dan zat, die wilde naar huis }> dus effe de sokken erin )
En toen werden we ook nog tweede!
Groetjes, een in feeststemming verkerende, hyperblije en doodmoeie Sonja.....
Ook alle andere die het goed gedaan hebben natuurlijk
vergeet back-up te gaan èn 1 spin te veel
Even de opmerking van blaze erbij dat hij je
determination
-
jog! "
Echt heel gaaf