Helemaal niks!Dus kom op MissQuarter, hoe heb je 't er vanaf gebracht????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helemaal niks!
Ik heb missquarter gezien, Caelli gesproken en Celinde natuurlijk
Buitenzorg is ook nog geweest! Sandra.K, Blaze en Nicholay (of hoe je het ook schrijft), zijn ook nog geweest. Maar ik wist niet dat zij het waren

, er lagen zoveel balkjes en ik had dus verkeerd gegokt... Maar verder hebben we geen balkje of pion aangeraakt. In de open western horsemanship zijn we derde geworden.
,
. Ze traint bij de Greup dus zij wist me meteen te vertellen wie XoNo is. Natuurlijk ben ik ook even bij Bud wezen kijken.
. Jammer dat we niet langer hebben kunnen kletsen maar we komen elkaar vast nog wel eens tegen.
. Ondanks dat we niet echt het gewenste Pleasure-gangetje hadden, mochten we toch door naar de tweede ronde. Ook in de tweede ronde dacht Jessy zo veel mogelijk paarden te moeten passeren, we zijn dan ook niet in de prijzen gevallen.
. Gelukkig had Jessy geen honger en ging hij netjes door het hek en ook de rest van het trailparcours ging blijkbaar erg netjes want hier behaalden we een tweede plaats
!
.