[WN] Westernrijden...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

L0esje

Westernrijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 20:52

hallo,
Ik loop sinds een paar maandjes 3 dagen in de week stage op de Lone star WesternStable.
Hiervoor reed ik altijd dressuur op mijn eigen paardje.
Nou vond ik eerst aan western niks aan, tot ik mee mocht lessen in de groepslessen.
Ik wil graag verder met western en wil op de manege ook een paardje gaan verzorgen zodat ik verder kan met western. ik wilde alleen vragen of jullie misschien goede sites/winkels weten om spullen aan te schaffen. Ook zat ik eraan te denken om een westernpaardje aan te schaffen zodat ik verder kan :+
is er hier misschien iemand die met haar/zijn eigen paard westernwedstrijden rijd?

An1985

Re: Westernrijden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:55

www.justwestern.nl

hier heb ik een keer iets besteld! maar het is ook een gewone winkel geloof ik.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 23:45

Genoeg mensen hier die western(wedstrijden) rijden ;). Neus eens rond op het forum zou ik zeggen!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 07:42

Zat mensen hier die western wedstrijden rijden, maar daar heb je niet per se een westernras voor nodig hoor. Ik weet natuurlijk niet wat voor paardje je hebt maar die is vast wel om te scholen..

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 07:46

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:59

Ha Loesje,

Wat grappig; ik rij daar ook dagelijks!

Wat leuk dat je een paardje wilt verzorgen; zeker doen hoor! Daar leer je ontzettend veel van.
En de meiden zijn allemaal erg behulpzaam, mocht je vragen hebben.
Enne; als je 'ns wat wilt weten over het aanschaffen van spullen geef je maar een gil!

By the way: je kunt natuurlijk ook altijd bij Mel of Ilona met vragen over starten.
Maar eerst een poosje leasen is wel een goed voorbereiding; dan kun je voor jezelf rustig bepalen of je echt verder wilt met een eigen paard of niet.
Dat kan namelijk ook best afhankjelijk zijn van de disciplines die je aanspreken binnen de western sport.

Maar goed; dit is misschien wat offtopic, dus een einde aan m'n verhaal. Cya @ Lone Star!

Groetjes,
Rumpleteaser

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:02

Lijkt me ook heel tof, westernrijden. :j Maar dat kun je toch prima met je eigen paard doen?

En misschien kun je bij de stal waar je nu stage loopt even vragen waar zij hun tuig vandaan halen?