Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rommulus schreef:krom gezegd kun je beter als dodo beginnen met western
als je eerst engels hebt gereden dan is de overstap veel moeilijker

Marian0557 schreef:Dat vroeg ik me dus laatst af, mensen die western rijden, moeten die dan eerst een fatsoenlijk B proefje kunnen rijden?
Want western is mee ontspannen als dressuur lijkt me? Maar als je niet goed dressuur kan rijden ? dan wel western?
Vraag het maar, want weet echt helemaaal niks van western
Marian0557 schreef:Dat vroeg ik me dus laatst af, mensen die western rijden, moeten die dan eerst een fatsoenlijk B proefje kunnen rijden?
Want western is mee ontspannen als dressuur lijkt me? Maar als je niet goed dressuur kan rijden ? dan wel western?
Vraag het maar, want weet echt helemaaal niks van western
Marian0557 schreef:Maar als je niet goed dressuur kan rijden ? dan wel western?

Niet verder vertellen hoor, zéker niet hier op Bokt, maar bij een GOEDE eerste dressuurles wordt dat ook uitgelegd 
helaas zijn goede dressuurlesgeefjuffen ook schaarsSonja schreef:Pssst... heb je ook wel eens een GOEDE eerste dressuurles gehoord?Niet verder vertellen hoor, zéker niet hier op Bokt, maar bij een GOEDE eerste dressuurles wordt dat ook uitgelegd
Maar hou 't maar ff als geheimpje onder ons want daar zijn ze hier nog niet helemaal klaar voor...
Nee hoor ik zei niks...
Winnie_Smit schreef:Waarom moet dat onleesbaar in je eigen bericht?