Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn paard heeft mij ook wel uitgeprobeerd. Probeer met alles even streng te zijn, luisteren is luisteren en je mag hem best een keer een zwieper geven (doen ze bij elkaar ook). Als je consequent bent hierin is het heel snel over. Op een gegeven moment denken ze gewoon dat ze al heel wat zijn en krijgen ze praatjes
maar laat hem goed zijn plaats weten. Als hij braaf is met rijden, kan je hem inderdaad het beste voor 3 maanden wegzetten. Kijk wel uit als je er daarna weer op wil, dit kunnen ze weer een beetje eng vinden. Succes ermee.
) En daarna heb ik haar anderhalf jaar op de wei gezet met een ander paardje die haar flink onder de duim had... toen ze de wei uitkwam was het ineens een mak lammetje. Ze is zoooo lief
Jemille in de wei die helemaal gek aan het worden was....slet
). Maar ik denk dat hij wel door had dat het menis was. Ik heb veel keren achterwaards van hem gevraagd. Precies zoals ik dat de vorige keer deed, alleen nu droeg ik een cap...
.
XoNo schreef:Hij weegt toch al gauw 500 kilo en als dat over je heen gaat lopen...berg je dan maar