'Made In Holland' , mijn (bijna) 2 jarige Painthengst vindt het gewellllldiggggg in die drek! Hier staan ze na veel gesjees en gespeel in de blubber eindelijk even een happie te eten. Zo wil het gras nooit groeien, dus de heren gingen na een uurtje de zand- paddock maar in, die is droog,
.
, maar dat paardje is de max!!!!!!!
. (Huh? Mijn merrie ook.......op rust met zaadjes erin,
)
Als ik een paintmerrie zou hebben die volgend jaar gedekt moest worden, dan wist ik het wel
, zal het niet meer doen
!!! Dit beessie heeft het een maand na zijn geboorte zoo moeilijk gehad doordat ie in zijn keel was gestoken door een prikbeest en hij daar een mega- dikke ontsteking van heeft gehad tussen slokdarm en luchtpijp, dat ie meer dood dan levend was. Hij is uiteindelijk geopereerd en heeft zijn schade 3 dubbel dik ingehaald......Ja, ben heeeel trots op dit kereltje met zijn zalige karakter! Echt een vechtertje, weet wat ie wil, maar zal zijn uiterste best doen zijn verzorgers te plezieren. Hij wordt momenteel 'ingezet' als relatie- bemiddelaar in de kudde! Alle nieuwelingen worden onder zijn leiderschap keurig ge-intregeerd. Hij neemt ze onder zijn hoede, wijst hun de plaats en beschermt ze tegen opdringerige kudde- genoten. Echt geweldig om dat gade te slaan. En dan te bedenken dat ie de baas is over o.a. een ex- KWPN dekhengst, een loei van een beest die iedere nieuweling het liefst de wei uitveegd!!! 't Gebeurd NIET!