Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) wordt regelmatig gekscherend uitgemaakt voor dikbilkoe, schillenknol en nog meer van dat soort kreten. Maar iedereen bij ons vindt het een hartstikke leuk paardje, dus wij maken ons daar echt nie druk om

Ik kan het nooit laten om d'r effe een klets op d'r kont te geven
Ik persoonlijk vind het namelijk wel mooi. En helemaal als ik dan een veulentje zie met zo'n mooi rond achterwerk. Ach en het is maar goed dat niet iedereen daar van houdt. Het zou een beetje saai worden als iedereen maar met een QH op de proppen zou komen
Bij mij komen die "ballondijen" (zo als jij dat noemt
) wel goed uit. Als we de koeien naar de kraal drijven en er is er 1 die plotseling uitbreekt, dan zal er snel gereageerd moeten worden. En die van mij schiet dan werkelijk als een pijl uit een boog. En we hebben die koe dan ook in no-time terug in de kudde (tevens met behulp van de honden). 
Citaat:die quarters zo'n ballondijen hebben (om hard te rennen natuurlijk) en er komen dan van die luciferhoutjes onderuit.

Ik geloof dat ze ze echter niet nemen vanwege de geringe stokmaat, ze zijn bang dat dat niet zo "afschrikt" heb ik begrepen...maar het was wel leuk dat ze langs kwamen om te kijken...al viel ik dan wel een beetje uit de toon met mijn arabiertje tussen de quarters...

Citaat:Op 2001-07-17 22:40, schreef Jolande:
Het spinnen werd gebruikt als een cowboy in de verdrukking dreigt te raken in een kudde koeien.

\ )Citaat:Op 2001-07-17 22:53, schreef Sandra.k:
Thnx Jolande, weet ik dat ook weer![]()
Heb ik trouwens niet ooit ergens gelezen dat de A'damse politie QH's gebruikt of wil gaan gebruiken als politiepaarden?
Heb nog nooit een agent zien spinnen, lijkt me wel wat![]()