[WN] aqha membership renewal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uriah

aqha membership renewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 10:18

Ik kreeg met de post een membership renewal van de aqha , nou heb ik zoiets van waar betaal ik voor? ik heb een ruin , ik rij geen wedstrijden en ben ook niet van plan hem te verkopen. dus wat ik me afvraag is het verplicht om dat membership te betalen en wat zou er gebeuren als ik niet betaal? kost wel even 500 dollar voor een life membership :$

Anoniem

Re: aqha membership renewal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:24

Ja, 500 dollar voor een life membership. Dat is niet zoveel als je het betaalt als je jong bent.

Ik heb het gewoon laten verlopen ondanks alle spam die ik van ze krijg/kreeg haha. Zal eens uitzoeken of het nodig als je ook NRHA start (dus als iemand dat weet hier?), ben nu geen lid.

Gebeurt verder niks als je geen lid bent...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:56

Je hóeft geen live-member te worden :D Je kunt ook jaarlijks of 3-jaarlijks betalen. Maar als je geen wedstrijden start of veulens in te schrijven hebt dan heb je het eigenlijk niet nodig, behalve om het moederstamboek te steunen :)

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:59

als je geen lid bent,worden dan wel je aqha punten genoteerd voor een ROM?Dat zou voor jou anders wel jammer zijn Niels.
Met mijn merries en veulens,ben ik gewoon lekker life time member,wel zo makkelijk .

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 12:17

betaalje dan dat membership per paard?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:04

Nee, per persoon.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 14:12

ik vraag me echt af waar ik in hemelsnaam voor betaal :? ik heb de afgelopen 3 jaar braaf betaald maar waarvoor is me een raadsel... helemaal als niels zegt dat het er niet anders van wordt als je nou wel of niet betaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:30

Cat, om te starten moet je wel AQHA-lid zijn dus de punten die ik heb gehaald komen gewoon op het showrecord.
Maar ben toch niet van plan AQHA te showen volgend jaar, dus zie het nu niet zo in van een lidmaatschap.