[WN] Triangle T Ranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempjeh

Triangle T Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 12:50

Heeft iemand ervaring met de Triangle T Ranch (Horn/Limburg)?
Ik weet wel van wie die is maar zoek meer mensen met echte ervaring ermee i.p.v. ga toch gewoon kijken.. ;)
Ik zoek namelijk nog een stageplaats in de omgeving en het liefst bij een westernstal, maar aequor werkt niet zo snel mee betreft nieuwe stallen aannemen dus moet ik weer verder zoeken

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 07:05

Helemaal niemand :+

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:26

Bedoel je de ranch in Heythuysen?
Heb jij recent contact gehad?

Bloempjeh

Re: Triangle T Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 16:47

Ja Horn/Heythuizen...
Recent niet... vorig jaar wel enigzins mensen gesproken over de manier van trainen van de 'stalruiter' om het zo te noemen...
Maar zoek meer ervaringen met mensen die er echt mee in contact zijn en bijvoorbeeld ook op stal daar komen

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:52

Bloempjeh schreef:
Ja Horn/Heythuizen...
Recent niet... vorig jaar wel enigzins mensen gesproken over de manier van trainen van de 'stalruiter' om het zo te noemen...
Maar zoek meer ervaringen met mensen die er echt mee in contact zijn en bijvoorbeeld ook op stal daar komen

Je bedoelt dan Heythuysen. (dat ligt niet bij elkaar)
Ik heb daar mijn paint in training gehad. Maar er is veel veranderd. Ik denk dat de stalruiter die je bedoelt ook degene is die ik bedoel en die kwam van Horn.
Ik weet niet wie je gesproken hebt? (PM..)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:55

De Triangle T Ranch in Heythuyzen is van mijn oom, maar volgens mij zijn die geen erkende stage plaats. Er schijnt nog een Triangle T Ranch in Horn te zijn maar volgens mij is dat particulier. Voor een echte western stal zul je het denk ik verder op in het land moeten proberen.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:51

xx_Horsiex schreef:
De Triangle T Ranch in Heythuyzen is van mijn oom, maar volgens mij zijn die geen erkende stage plaats. Er schijnt nog een Triangle T Ranch in Horn te zijn maar volgens mij is dat particulier. Voor een echte western stal zul je het denk ik verder op in het land moeten proberen.

Jij komt nota bene uit Limburg en schrijft de dorpsnaam ook al verkeerd! -:) grr
Is geen stageplaats en er is geen TTranch in Horn.
Bij TS in de buurt zijn idd meerdere westernstallen.. maar dat zal ze zelf ook weten ;)

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 19:06

Branca schreef:
xx_Horsiex schreef:

Jij komt nota bene uit Limburg en schrijft de dorpsnaam ook al verkeerd! -:) grr
Bij TS in de buurt zijn idd meerdere westernstallen.. maar dat zal ze zelf ook weten ;)

Noem ze is behalve Hagenbeck en Pauls Western Stable (al heb k met de laatste geen ervaring sinds de eigenaar-wisseling)..

Verder weet ik... Sterksel? Maar das al een stuk reizen ;)

De TT Ranch heb k via aequor gevonden dus zal wel een erkend stage bedrijf zijn anders staan ze daar niet inegschreven neem k aan ;)

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:27

Ik ging uit van Spijkenisse ;)
Ik zag de stal idd bij Aequor staan.. heb daar wel vaker bedrijven op zien staan dat het niet meer klopt.
Maar bel gewoon even? De eigenaar is een reuze aardige man. :D

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 21:24

Branca schreef:
Ik ging uit van Spijkenisse ;)
Ik zag de stal idd bij Aequor staan.. heb daar wel vaker bedrijven op zien staan dat het niet meer klopt.
Maar bel gewoon even? De eigenaar is een reuze aardige man. :D

Nee sorry dat moet k nog steeds veranderen maar lukte laatst niet ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:36

Branca schreef:
xx_Horsiex schreef:

Heytse is gewoon een rotnaam. En daarbij meen ik dat die in Horn zich wel zo noemen.