Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is 20 mijl zuid van Boise, en Boise is vrijwel een hele dag rijden,barrelracer schreef:maar daar komen denk ik wel mensen op die wedstrijden uit heel Idaho, dus als je opbelt of een keer gaat kijken kunnen ze je vast wel verder helpen met een trainer bij jou in de buurt. Ik kan in Nederland ook geen lessen krijgen in barrel race, daarvoor ga ik ook naar trainer in Italie
racinggirl schreef:barrelracer schreef:maar daar komen denk ik wel mensen op die wedstrijden uit heel Idaho, dus als je opbelt of een keer gaat kijken kunnen ze je vast wel verder helpen met een trainer bij jou in de buurt. Ik kan in Nederland ook geen lessen krijgen in barrel race, daarvoor ga ik ook naar trainer in Italie
Jullie zaten toch in Duitsland
Martine123 schreef:ik zal eens gaan kijken, maar het is gewoon dat ik geen vervoer heb, wat dus betekent dat ik een trainer hier moet laten komen,
het is niet alsof ik op heel hoog niveau ga barrelen, maar ik wil mezelf en mijn paard gewoon niet te pletter rijden,
barrelracer schreef:Martine123 schreef:ik zal eens gaan kijken, maar het is gewoon dat ik geen vervoer heb, wat dus betekent dat ik een trainer hier moet laten komen,
het is niet alsof ik op heel hoog niveau ga barrelen, maar ik wil mezelf en mijn paard gewoon niet te pletter rijden,
met deze dvd kun je ook goed zelf trainen http://www.myllymakibarrelhorses.com/video.html
,