Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TurdusMerula schreef:Huh, ik dacht dat je ook L4 mocht instromen sowieso?
cowboyinneke schreef:Mag dan een jeugdruiter ditzelfde paard in de L5 starten. Op dezelfde wedstrijd?
Mogen 2 ruiters uberhaupt met 1 paard starten

Bloempjeh schreef:Ik heb nooit iets bewezen en kon gewoon in de L3 starten vanwege reining... Had nooit officieel gestart of dergelijke

Citaat:300. Iedere deelnemer aan WRAN-wedstrijden is ingedeeld in één van de volgende klassen: L5; L4; L3; L2; L1 waarbij L5 de lichtste-, en L1 de zwaarste klasse is. Door promotie kan een deelnemer een volgende klasse bereiken, door degradatie kan een deelnemer een klasse teruggezet worden.
)Citaat:301. Een nieuwe deelnemer in de westernsport wordt ingedeeld in klasse L5, tenzij hij/zij verzoekt om plaatsing in een hogere klasse. Zo‟n verzoek dient schriftelijk bij het WRAN bestuur ingediend te worden, en zal behandeld worden op de eerst volgende bestuursvergadering. Het verzoek wordt gehonoreerd indien er uit het bewijsmateriaal dat de deelnemer aandraagt in de ogen van het bestuur voldoende blijkt dat de deelnemer zich in de aangevraagde klasse kan manifesteren in de westernsport. Als bewijsmateriaal gelden o.m. controleerbare uitslagen van wedstrijden van andere verenigingen.
Mayflower schreef:
Anders hoef je die regels ook niet te hebben lijkt me