[WN] lessen/clinic fred thornton wie heeft interesse????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mienmien

lessen/clinic fred thornton wie heeft interesse????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 21:24

Zoals de titel al aangeeft... Wie heeft er interesse om te lessen/clinics te volgen van Fred Thornton.

De lessen/clinics zullen georganiseerd worden op de grens van groningen/drenthe in een binnenbak (bij voldoende interesse).

meer info per pb.

Paintless

Re: lessen/clinic fred thornton wie heeft interesse????

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 11:00

groepslessen of prive, want prive in een binnenbak is al mogelijk. een groepsles zou theoretisch goedkoper moeten zijn. welke binnenbak had je in gedachten???

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 16:57

Ik hoop dat je meer respons krijgt dan ik; hier in de Achterhoek schijnt er weinig behoefte te zijn aan goed les of misschien wonen er gewoon te weinig western ruiters!

Succes! :D

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 21:18

euhm, laten we het op het laatste houden. maar dit staat ook al even en is ook nog geen warmlopertje.. dus ik vrees dat het er niet in zit...

off topic, hoe is het met jullie?

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 21:26

Paintless schreef:
off topic, hoe is het met jullie?

Met ons gaat het goed, met de paarden ook, en als Jean Claude volgend jaar weer naar Marum komt zijn we ook weer van de partij.
Met jou ook alles goed?

On topic: het is best jammer dat het zoveel moeite kost om mensen bij elkaar te krijgen, maar ik heb bijna goede hoop voor november! We blijven gewoon proberen en als het niet lukt gaan we gewoon naar Fred toe. 8-)

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 08:31

Jammer idd dat er zo weinig reacties op komen.

Zou er meer interesse zijn voor een andere trainer als Wendy van osch, rieky young?? Of een andere trainer?? Laat het dan ook weten.. er is veel mogelijk.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 08:41

Ik denk soms wel eens dat er op bepaalde momenten bepaalde trainers "hip" of " in" zijn, om wat voor reden dan ook. Fred is nu geen bekende wedstrijd ruiter of winaar meer, al heeft hij meer op zijn naam staan dan veel van anderen. Blijkbaar telt dan ervaring etc. minder zwaar dan het "in the picture" staan, wat eigenlijk heel jammer is. Ik vind hem, en dat is mijn bescheiden mening, beter lesgeven dan een heleboel "trainers" hier in Nederland en omstreken.

Als ik dichterbij had gewoond had ik graag meegedaan, maar vanaf hier is Groningen/ Drente een beetje te ver.

Yooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:33

Fred is nu een paar weken in Canada, maar je kunt bij hem in Marum ook altijd terecht voor prive lessen. Je kunt ook een paar dagen komen voor meerdere lessen. Het paard kan bij hem op stal, en in de buurt is wel een bed and breakfast.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:41

Klopt, hij komt half oktober weer terug. Eerlijk gezegd loop ik er over te denken om een paar dagen naar hem toe te gaan. Lijkt me zeer leerzaam.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:43

Ik zou graag een clinic van Fred willen bijwonen. Wat ik zo over hem hoor is eigenlijk altijd positief.
Alleen krijg ik mijn paard de trailer niet op :+

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:20

nou dat probleem heb ik ook. ik krijg haar de trailer wel op, maar binnen de 3 tellen staat ze er ook weer achter. haha.
ik zou er naar toe kunnen rijden, maar de laatste keer dat ik buiten reed is niet positief bevallen.

maar voor €40,- heb ik hem bij mijn stal dus is dat interessanter.

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:02

Voor mij is het gewoon weer veel te ver weg.
Er komt nooit eens iemand naar Zuid-Holland. |(

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:19

Het lijkt hier te gaan lukken op 15 november, :D .
Je kan hem natuurlijk gewoon zelf bellen en mensen zien te krijgen die mee willen doen, accommodaties zijn meestal ook wel te regelen.
Het kost soms even tijd en moeite, maar dan heb je ook wat ;) .
Je mag ook bij ons meerijden hoor, maar dat is een flinke reis vanuit Zuid Holland :o .

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 12:08

Hier de lessen gewoon lukken hoor.
We hebben er zelf al drie. Een vriendin komt met 1 of soms 2 en er is misschien nog een bokker die mee wil gaan draaien in de lessen.
Komt dus helemaal goed. Ik dacht alleen dat er misschien wel meer mensen mee wilden lessen en dat is hier makkelijk mogelijk. zou voor sommige ook heel wat reistijd kunnen schelen. Veel succes en plezier de 15e november.