Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb zelfs op het punt gestaan om zo'n leren beschermingskapje te kopen zodat ze zich iig niet meer open stootte.Branca schreef:Mijn quarter doet dat ook een beetje. Wilde laatst door de deuropening een plak hooi in stal doen.. maar ze had t kennelijk niet in de gaten en ging bijna onderuit van het schrikken. Als ik onverwacht iets door die opening doe, schrikt ze. Ik maak nu eerst een geluidje en dan geef ik iets. Ook als ze niet luistert in de stal en ik regaeer wat met mijn lichaam.. schrikt ze.
Ik vermoed... van straffen op een of andere manier...
cornelie schreef:Krijgt ze ander voer/voeding nu ze weer op stal staat 's nachts?
bedoel je het schakelen tussen dichtbij zien en veraf zien (of andersom ??
DubbelDun schreef:Sugar had het ook. Hoevaak die de kop wel niet (kapot) gestoten heeftIk heb zelfs op het punt gestaan om zo'n leren beschermingskapje te kopen zodat ze zich iig niet meer open stootte.
Die kon ook vreselijk schrikken als je te snel ineens een arm oid bewoog, terwijl ze 100% verkeersmak was en dus echt niet bangig aangelegd.
Die is er iig nooit overheen gekomen.