Is er nog iemand van jullie naar de Madepolder geweest 30 april?
Zoja wat vonden jullie ervan daarzo?
Tis mij nogal meegevallen maar het was niet zo druk als voorgaande jaren.
was wel een leuke wedstrijd alleen een beetje weinig deelnemers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hallo mensen gaan jullie me nou vertellen dat er niemand geweest is naar de madepolder
.
dat er dan wel een wedstrijd is en er niemand komt kijken.

wannabe schreef:Romkabouter:als je al een jaartje of wat westernruiter bent
dan weet je dat de MP ieder jaar
de Koninginnewedstrijd organiseerd.
Dus niet zegge dat het niet zo is.![]()

Cer"]
[quote="wannabe schreef:Romkabouter:als je al een jaartje of wat westernruiter bent

wannabe schreef:Romkabouter:als je al een jaartje of wat westernruiter bent

maar om maar even met de deur in huis te vallen, ik geloof dat jullie
een beetje vergeten dat Henk van Amstel
1 van de grondleggers is van de hedendaagse reining en geloof ook niet dat dat vergeten moet/ mag worden en dan zit je automatisch bij de koninginne wedstrijd bij de madepolder.
en doet dit hele heen en weer gelul er toch niet toe omdat de mensen van de tegenwoordige Western er alleen maar opuit zijn om andere de grond in te duwen en dat wordt ik een beetje zat
.

ben maar ik geef alleen antwoord als ik denk dat het niet duidelijk genoeg is ( lekker off-topic)
of van mening ben dat ik iets toe kan voegen en het is mij ook al gebeurt dat de mensen het verkeerd opvingen
en ik dan als het ware in de verdediging moet gaan om MIJN standpunt hard te kunnen maken.
aan het woorden en ik denk dat dat best begrijpelijk is of niet? wannabe schreef:He xono als jij je nou gewoon bij je eigen stekkie houd en je hier lekker niet mee bemoeit dan gaat het allemaal goed komen oke broekie.

wannabe schreef:Oke Romkabouter, ik reageerde een beetje impulsief maar heb gelijk ook nog een vraagje.![]()
Als de mensen niet weten waar het over gaat waarom reageren ze dan steeds.
niet dat ik nou zoben maar ik geef alleen antwoord als ik denk dat het niet duidelijk genoeg is ( lekker off-topic)
of van mening ben dat ik iets toe kan voegen en het is mij ook al gebeurt dat de mensen het verkeerd opvingen
en ik dan als het ware in de verdediging moet gaan om MIJN standpunt hard te kunnen maken.
dit ben ik een beetje beuaan het woorden en ik denk dat dat best begrijpelijk is of niet?