[WN] Westernruiters Noord-Brabant/Zeeland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissPippin

Westernruiters Noord-Brabant/Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 08:58

Woon nu een paar maanden in Hoogerheide en sta met mijn paardje sindsdien in Nispen. Vroeg me af wie er hier in de buurt (Bergen op zoom, wouwse plantage, huijbergen, rilland etc etc) nog meer western rijden. Zouden dan nog is een clinic, gezamelijke training of iets dergelijks kunnen doen!

Jennifuur

Re: Westernruiters Noord-Brabant/Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:05

Op de Wouwse Plantage sta ik met mijn paardje bij de Semper Fi Ranch. Iedere eerste zaterdag van de maand hebben we sowieso een groepsles, waar mensen van de stal zelf en mensen van buiten af aan mee doen. We hebben ook afgelopen donderdag- en vrijdag avond een Clinic Natural Horsemanship van Bill Basham gehad.
Kijk anders eens op www.semperfiranch.com ! :)

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 19:57

leuk!! hou me op de hoogte voor meer clinics als je wilt, jullie stal is vlakbij de mijne

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 14:31

Oke, zal ik doen! :D

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 20:44

Nouja, zoals je weet, ik ook ;)

@Jennifuur, wij zijn toen we wilden verhuizen van stal ook bij de Semper-Fi Ranch wezen kijken. Djiez wat is dat spik en span daar! :D Mooie stal! Alleen voor ons uiteindelijk toch te ver, aangezien wij op het Eiland Tholen wonen. We staan nu in Halsteren, ook op een superlokatie!

Voor de mensen die hier nog hun neus laten zien en het topic over de clinic van Colin Rietdijk in Halsteren nog niet hebben gezien:

[WN-EV] Animo voor clinic door Colin Rietdijk Zeeland/Brabant

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:12

@Buitenzorg! ja he? :D Ben er ook erg blij mee dat mijn paardje er staat, maar vanaf Tholen is dat inderdaad best ver. Misschien heb ik jullie wel eens gezien, wanneer waren jullie wezen kijken? (mag ook in PB worden gedaan, vanwege ontopic blijven :D)

@ TS: we hebben zaterdag om 12.00 uur weer een groepsles, meestal vinden ze he niet erg als er 'publiek' is :D
Jij staat volgens mij ergens op de Westerlaarsestraat toch? Volgens mij had jij namelijk al eerder een topic geopend over western hier in de buurt :D

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 17:18

ik zit in Heesch (Noord-brabant) vlakbij Rieky Young.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 17:30

Ik weet dat Midgie hier op bokt ook western rijd /reed, alhoewel die nu ook het rechtrichten volgt. Ik heb bij haar één van haar Tinkers western bijgereden en zij volgde toen ook clinics en kreeg les aan huis. Zij zit in Rucphen.