[WN] CRI & NK Show Wanroij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xShellie

CRI & NK Show Wanroij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 18:06

Hé allemaal!

Ik kwam ergens niet helemaal uit...
15 t/m 18 oktober is er in Wanroij een NRHA/DRHA show.
Hierbij zit ook een CRI wedstrijd en een NK wedstrijd van de KNHS(voor o.a. jeugdruiters).
Ik wil die graag beiden starten en ik ben lid van de KNHS (en natuurlijk nrha en drha).
Maar op 't inschrijfformulier moet je het nummer van je FEI paspoort invullen.
Heb ik dit automatisch omdat ik lid ben van de KNHS of moet ik dit apart aanvragen o.i.d.?
Weet iemand hier misschien meer over te vertellen?
Ik kon er niks over vinden op internet...
Alvast bedankt!

xx Michelle

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:25

Voor de CRI wedstrijd moet je paard ook 2x per jaar geënt zijn. Ook heb je voor de KNHS wedstrijd een KNHS-startkaart nodig.

Heb alleen even de KNHS gemaild met de vraag wat het allemaal gaat kosten en wat voor een startkaart je dan moet hebben, kon er niet echt uitkomen of er nu verschil in zit.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:33

YouthReiner schreef:
het nummer van je FEI paspoort invullen.
Heb ik dit automatisch omdat ik lid ben van de KNHS of moet ik dit apart aanvragen

Ik weet niet of ik je vraag goed heb begrepen, maar je hebt pas een nummer van je FEI paspoort als je ook het paspoort hebt dat heeft niet met je lidmaatschap van het KNHS te maken.
Maar ik las in een ander topic dat je geen FEI paspoort hebt, dus dan zou je de CRI niet kunnen starten, maar je kunt wel het KNHS NK starten. Volgens mij.. ;)

Anoniem

Re: CRI & NK Show Wanroij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:35

In het binnenland heb je geen FEI-paspoort nodig (tenminste dat zei iemand van de KNHS-rv). Schijnt alleen voor het buitenland te moeten.

xShellie

Re: CRI & NK Show Wanroij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 09:20

Oke, bedankt!
ik heb iig ook een mailtje gestuurd naar de knhs, maar nog niks terug gekregen..