Ik zal een stukje quoten (in zn geheel mag niet dacht ik? )
Citaat:Gedurende het wedstrijdseizoen 2008-2009 heb je voldoende promotiepunten behaald om voortaan in level 3 te mogen starten, waarvoor onze complimenten.
Volgens het nieuwe regelboek wordt 1x per jaar, aan het eind van het seizoen, de balans opgemaakt en mag een ruiter die meer dan 25 punten heeft behaald promoveren naar een hoger level.
Omdat je nog niet meer dan 75 punten behaald hebt, mag je kiezen of je gebruik wilt maken van de mogelijkheid het komend seizoen in level 3 te starten.
Ik moet nu voor 2 okt as beslissen wat ik wil...
Heb me inmiddels voor de WRAN in Bleiswijk (11 okt a.s.) al ingeschreven in L4.
Weet iemand wat dat concreet betekent? Dat als ik nu beslis naar de L3 te gaan dat ik dan Bleiswijk ook al L3 moet starten?
Of dat ik nu zeg nog ff L4 en dan eerst de oefenwedstrijd in 2010 afwachten (dan start ik L3) en aan de hand van die resultaten wel of niet overstappen? Of mag dat dan niet meer midden in een wedstrijdseizoen als ik nu zeg laat me nog maar ff lekker in de L4? Dus dat ik dan weer tot het NK van 2010 L4 moet starten?
Heb ook al een mail naar de WRAN teruggestuurd, maar misschien zitten hier wel mensen die dit herkenbaar in de oren klinkt?

( met het zelfde paard wel te verstaan) , beetje vreemde regeling, maar tja...WRAN he...
)
Of werkt dat zo niet?