[WN] Westernhorseman Magazine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MidnightPSan

Westernhorseman Magazine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 15:41

Aan iedereen die een abonnement heeft of gehad heeft,en problemen heeft met de maandelijkse bezorging.

Ik heb net te horen gekregen dat ik mijn geld terug krijg, omdat de mensen van Western Horseman mij niet de bezorging van hun maand blad kunnen garanderen.

Als iedereen die deze problemen kent,zich hier wil melden,wil ik mij bij Western horseman hard maken om een oplossing voor dit probleem te vinden.

Dana82

Re: Westernhorseman Magazine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 15:43

Tiens, het is idd de eerste keer sinds een jaar dat ik het boekje niet heb ontvangen. Ik ga wel eerst even kijken of dat het komt doordat ik mijn abo niet heb betaald.

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 07:11

Er blijken in nederland 8 abonnementen te zijn, misschien dat die als pakket verzonden kunnen worden, en dat we zelf verder versturen.
Het gaat fout hier in europa, bij de distributie naar nederland.
En misschien dus ook Belgie?
Het is toch te gek voor woorden dat je een blad niet uit de VS kan krijgen!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:19

Dan ben ik vast 1 van de 8, maar ik heb nu in augustus niets gehad en ook het septembernummer (als dat al uit is) heb ik niet gekregen. Vorig jaar heb ik ook het septembernummer niet gehad.
Bij mij zit er altijd een plasticje omheen met een poststempel uit Zurich, bij jullie ook?

Ik heb overigens nog meer (paarden)tijdschriften uit de VS, maar die worden allemaal wel braaf bezorgd. Vervelend dat ik niet de enige blijk te zijn, maar dat het dus blijkbaar 'regelmatig' gebeurt.

Als ik ergens mee kan helpen MPS, laat het dan weten! Ik zou ook graag een oplossing zien namelijk.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:46

Ik heb die van mij tot nog toen nog altijd netjes in de bus gekregen, ook het september nummer vorige week. Dus dan heb ik ( als 1 van de 8 ;) ?) blijkbaar geen probleem. Die van komt ook in plastic omhulsel, mogelijk ook via Zurich, daar zou ik eens op moeten letten.

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:30

Ik heb geen abonnement meer op de Westernhorseman, maar wel enorm veel problemen met het krijgen van de Quarterhorse Journal en America's Horse. De AQHA probeert uit te zoeken waar en waarom het mis gaat. De bladen komen volgens mij allemaal via Zwitserland. Tussen daar en de voordeur gaat het ergens mis.

MidnightPSan

Re: Westernhorseman Magazine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 17:49

Het gaat fout in Nederland, of tussen Zwitserland en Nederland.
Op dit Moment gaat het hier om de WH,maar het probleem is dus groter, ik hou contakt met WH dus, als er mensen zijn of met problemen of hem probleem loos willen hebben,meld je.