ik weet eigenlijk niet of het hier wel thuishoort, maar aangezien het om een western paard gaat... en aangezien de meeste (western)bokkers op de hoogte waren over onze lieve "Copper" , een paint ruin, zet ik het hier maar neer.
SM; anders hoor ik het wel
Maar goed... Copper is dus verkocht.
Een tijdje terug kwam hier een vrouw, die op zoek was naar een paint.
Zelf komt ze uit de dressuur en kwpn-er wereld en ze moet dus ook nog omgeschoold worden.
Het zou haar 1e paardje worden en Copper was de eerste die ze ging bekijken.
Wat denk je?
Liefde op het eerste gezicht
Ondanks het feit dat ze zelf nog ''engels'' reed, zag het er heel goed uit !
Dit heeft ze laten bezinken en is nog meer paarden wezen kijken & rijden, maar ze kon Copper niet meer uit haar hoofd zetten.
Het was zo ongelooflijk leuk te zien dat hier werkelijk een vonk overgeslagen was en de toekomstige eigenaresse kon er niet meer van slapen
En zodoende... is Copper afgelopen donderdag gekeurd, zowel klinisch als rontgenologisch en helemaal goedgekeurd (allemaal 1-tjes
) en werd de koop definitief
Hij staat op dit moment op de Veluweranch, om te zorgen dat de nieuwe eigenaresse omgeschoold kan worden en dan lekker met haar nieuwe aanwinst te kunnen rijden.
Na 2 mnd. gaat hij naar een andere stal, waar ik de site van heb gezien... echt een geweldig gebied/stal aan de duitse grens.
ik ben heel blij voor hem en voor haar & ik hoop dat ze een leuke tijd tegemoet gaan, maar daar twijfel ik niet aan.
En dit wilde ik even kwijt, een aantal v. jullie hebben Copper gezien, sommige IRL, sommige hebben zelfs nog met hem gereden... en sommige hebben hem ook gezien ITP.
groetjes