Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fanci_mike schreef:Ik rijd reining zonder ijzers. (Ik train dus ook geen slidings. Dit komt voort uit het feit dat ik met m'n tinker ook niet echt wedstrijd ambities heb. Mocht dat veranderen dan leg ik er ijzers en plates onder.)
quarterH schreef:mijn vraag aan jou, wat is het nadeel dan van plates tov normale ijzers? dus waarom zou je ze NIET eronder doen? (vergeleken met normale ijzers achter)
Romkabouter schreef:fanci_mike schreef:Ik rijd reining zonder ijzers. (Ik train dus ook geen slidings. Dit komt voort uit het feit dat ik met m'n tinker ook niet echt wedstrijd ambities heb. Mocht dat veranderen dan leg ik er ijzers en plates onder.)
Je bedoelt dat je alleen cirkels rijdt
HET kenmerk van de reining zijn de stops en die doe je niet, dan rij je dus ook geen reining
fanci_mike schreef:Maar als ik zeg dat ik alleen geen sliding stops train ( en de rest dus gewoon wel, en niet sliden dan ook alleen maar ivm geen ijzers), dan rein ik niet? Ik bedoel, alle oefeningen komen ook oor in de horsemanship. Dat rij ik dan ook niet omdat ik geen slidings maak? Hij stopt verder prima.