[WN] Iemand die les wilt geven in westernrijden, omg. Heerlen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Steefje

Iemand die les wilt geven in westernrijden, omg. Heerlen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 20:39

Ik ben al een tijd erg geinteresseerd in westernrijden en ik zou hier graag meer over willen leren. Doordat ik studeer en slechts een bijbaantje heb, heb ik voorlopig niet de financiele mogelijkheden om met mijn paardje bij een westernstal in de omgeving te gaan lessen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die flink wat ervaring heeft met westernrijden en die het leuk zou vinden om zijn/haar ervaring met mij te delen. Ik zou graag 1 keer in de week les willen krijgen, bij de pensionstal waar m`n paardje gestald staat. Mijn paardje, Nagoya, is een 8-jarige arabier en tot nu toe heb ik haar recreatief dressuur gereden en veel buitenritten gemaakt. Ze staat gestald in Elkenrade, een dorpje in omgeving Heerlen. Hier is een goede buitenbak aanwezig (ook goed te berijden met nat weer), waar ik gebruik van mag maken.
Mijn doel is niet om op hoog niveau wedstrijden te rijden, maar ik wil op een leuke en goede manier de beginselen van het westernrijden leren.
Heb je interesse of weet je iemand die dit leuk zou vinden? Neem dan contact met me op!

Mloez

Re: Iemand die les wilt geven in westernrijden, omg. Heerlen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:56

je hebt pb :)

chuzzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:41

en de naam die je via pb van mloez hebt gekregen, weet de stalling ook perfect te vinden. Ze geeft er wel vaker les.

PoucyWouce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 10:11

Kunnen jullie mij laten weten wie het is? Ben ook nog steeds op zoek naar passende westernles in die omgeving...

chuzzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:52

poucywouce, je hebt pb