Ik ben al een tijd erg geinteresseerd in westernrijden en ik zou hier graag meer over willen leren. Doordat ik studeer en slechts een bijbaantje heb, heb ik voorlopig niet de financiele mogelijkheden om met mijn paardje bij een westernstal in de omgeving te gaan lessen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die flink wat ervaring heeft met westernrijden en die het leuk zou vinden om zijn/haar ervaring met mij te delen. Ik zou graag 1 keer in de week les willen krijgen, bij de pensionstal waar m`n paardje gestald staat. Mijn paardje, Nagoya, is een 8-jarige arabier en tot nu toe heb ik haar recreatief dressuur gereden en veel buitenritten gemaakt. Ze staat gestald in Elkenrade, een dorpje in omgeving Heerlen. Hier is een goede buitenbak aanwezig (ook goed te berijden met nat weer), waar ik gebruik van mag maken. Mijn doel is niet om op hoog niveau wedstrijden te rijden, maar ik wil op een leuke en goede manier de beginselen van het westernrijden leren. Heb je interesse of weet je iemand die dit leuk zou vinden? Neem dan contact met me op!