Misschien hebben jullie ideen. Ik wil heel graag zwarte chaps van suede, echter ik heb geen standaardmaat. Waar maken ze deze op maat, behalve bij KEBO, dat weet ik inmiddels.
Op de wran summershow was ook iemand die dat deed meike een dame uit duitsland ook niet zo gek ver van winterswijk over de grens ik zal als ik het kaartje terug kan vinden jou haar telefoonnummer etc ff door pb_en
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga maandag even een rondje bellen en zoek de gunstigste er natuurlijk uit! Blon_D, ik denk dat ik weet wie je bedoelt, Aennie's heet haar winkeltje geloof ik. Die vragen 325 euro voor op maat gemaakt. Dat moet toch goedkoper kunnen?
he meike Ik ben op nog op zoek naar chaps,misschien kunnen we samen bestellen, kunnen we nog meer afdingen Was het je moeder niet gelukt?
CowgirlStore
Geplaatst: 30-08-09 13:14
http://www.kizzo.nl Zij heeft mijn showchaps ook op maat gemaakt (m'n hele outfit trouwens). Mooie soepelvallende suède, zit perfect. Ik heb er ook nog een beige randje in laten zetten en swarowski steentjes, passend bij mijn blouse:
Je kunt ze in elke kleur bestellen en ontwerpen zoals je zelf wilt. Dus bijv. ook twee verschillende kleuren suède.