Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Evanescence8 schreef:Ik heb geleerd dat je de teugels in de hand moet doen waarmee je schrijft. Dat is ook vrijwel het fijnste bij de meeste mensen

Miss_Montana schreef:Evanescence8 schreef:Ik heb geleerd dat je de teugels in de hand moet doen waarmee je schrijft. Dat is ook vrijwel het fijnste bij de meeste mensen
Dit is niet zo in sommige gevallen. Ik ben zo links als het maar zijn kan, toch heb ik altijd mijn teugels in mijn rechterhand zodra ik op 1 hand ga. En eigenlijk ben ik best wel wat mensen tegen gekomen die hetzelfde hebben![]()
Ik ben rechts, maar rij links. Ondanks dat ik dus alles rechts doe, voelt het voor mij prettiger aan om met links te rijden, beetje vreemd maar wel lekker
. Omdat ik veel trail rij, is dat voor mij voor een een klein deel de reden geweest. Bij bijv. het hek en een pick-up hoef ik niet zo vaak te wisselen van teugelhand
Nordan schreef:officieel stuur je met links dan kun je rechts met je lasso gooien, maar dat was vroeger denk ik.. succes met de wedstrijd..