Siouxcity is zeker een bezoekje waard en ik ben er ondertussen al drie keer geweest ,maar als het in bocholt zover mocht komen , dan cheelt dat toch maar weer 4 uur vliegen. Bocholt is van ons uit een goed half uur rijden.
En zo kom je nooit van dat 'cowboytje spelen imago' af... Ik weet niet of het zo handig is om de westernruitersport te combineren met cowboytje en indiaantje 'spelen' en die hele 'wilde westen entourage', als je wilt dat deze tak van paardensport serieus genomen wordt.
kan iemand het vertalen voordat ik een mening kan geven?
10y
Geplaatst: 19-07-09 14:59
De Forellenhof in Borken is al een komplete grote manege met 2 reusachtige rijhallen, buitenbakken, heel veel stallen voor zeker 200 paarden en veel land. Ligt in een mooi gebied, heel geschikt om buiten te rijden.
Toentertijd zat daar de stal van Rolf en Moni Peterka bij in (gepacht). Een ander gedeelte was voor Engelse ruiters. Er werden huifkartochten georganiseerd door de eigenaar met flinke koudbloeden. Er werden allerhande wedstrijden georganiseerd voornamelijk Engels en ook aangespannen. Toen R&M daar nog zaten (die zijn verhuisd naar de omgeving van Aken) ben ik dar 1 x per week geweest met m'n reiner.
Jammer dat ze daar zo'n wildwest gedoe van willen maken. Maar ergens zal het geld toch mee verdiend moeten worden.