Volgens mij was het trouwens een papier uit het hulpstamboek. Als je bijv een kruising Quarter en TB hebt dan krijg je er een appendix papier bij. Als je dan een bepaald aantal punten bij de AQHA-shows haalt met dat paard, dan krijg je een echt papier.
Gisela
Geplaatst: 09-07-09 13:09
Om aan te vullen op Niels, het paard in kwestie moet eerst een ROM halen (dus 10 punten) in een Performance klasse voordat het paard een volledig AQHA papier krijgt. (Dit Appendix papier wordt overigens alleen verstrekt aan QH x Thoroughbred als ik het correct heb.)
Groetjes, Gisela
DubbelFun
Geplaatst: 09-07-09 14:42
Het papier is net zo echt als een papier met een blauw randje, alleen heeft het een geel randje Zoals Gisela zegt; een geel gerand papier komt bij een QxTB en bij 10 wedstrijd punten wordt dit omgezet (op aanvraag) in een papier met een blauw randje.
Overigens is het ook zo dat als één van de ouders een papier met een geel randje heeft krijgen alle Q-kinderen hieruit óók een papier met een geel randje. Mocht nu die ene ouder 10 P-punten bij elkaar lopen én het papier wordt aangepast, dan hebben alle kinderen óók het trecht op een 'blauw' papier !!
Rob_H
Geplaatst: 09-07-09 16:13
En dan moet die TB ook nog geregistreerd staan bij de jockyclub of america.Althans dat was bij toen bij mijn appendix merrie het geval.