[WN] western horloge montana silversmiths

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

western horloge montana silversmiths

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 19:12

Wie van jullie draagt een Montana Silversmiths horloge met leren bandje?
deze heb ik oa http://www.montanasilversmiths.com/prod ... tprods=890

Ik heb er twee via Ebay gekocht, 1 nieuwe zwarte en 1 2e handse bruine. De nieuwe is nu na een jaar het bandje al van kapot gegaan ondanks dat het met nylon verstevigd leer is. Ook zijn de ´spijkers´aan de onderkant danig verroest. Het leer onder de gesp gaat een soort scheuren alsof het te droog is.
Uiteraard heb ik geen bonnetje of garantie via Ebay, maar ik vind het wel vreemd. Heb m kunnen laten maken bij de schoenmaker maar mooi is anders...

Voor de 2e handse heb ik via Montana zelf een nieuw bruin bandje op de kop weten te tikken, beetje geslijmd met salessupport :) en die begint nu na nog geen jaar ook te scheuren en roest al bijna vanaf het begin.
Ik heb weer contact opgenomen met die dame van salessupport en ik krijg nu uit coulance garantie en dus een nieuwe band.
Zij dacht dat het aan de PHwaarde van mijn huid en de samenstelling van mn zweet zou kunnen liggen, maar ik heb al eerder leren bandjes aan andere horloges gehad en nooit eerder last.... ??

Hebben jullie een soortgelijke ervaring?

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:19

Ik heb er jaren geleden een gehad, kon het nauwelijks dragen omdat ik er exceem van kreeg. Idem voor Montana oorbellen. PH waarde? Of de samenstelling van het metaal dat ze gebruiken? Gewoon zilver is het in ieder geval niet. Het leer heb ik verder geen problemen mee gehad, wel roest aan de schroefjes. Jammer, want ik vind het ontzettend mooi spul :9

cissy

Re: western horloge montana silversmiths

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 19:26

het zilver slaat niet uit, het is puur het leer dat gaat scheuren alsof het heel erg droog is.... maar van nature is je huid toch vettig dus zou het niet moeten ´uitdrogen´.
Ik doe ze al niet om onder de douche (terwijl ze waterdicht tot 3atm zouden moeten zijn) of bij de afwas en ben er verder zuinig op

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:49

Ik heb mijn Montana (heren) horloge van af 2006,en heb nergens last van, en het lederen bandje is ook nog in orde.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:10

Mag ik vragen waar je naar toe gemailt hebt bij Montana? Ik heb al twee keer naar ze gemailt over het zelfde probleem (al zijn de bandjes toch wel een jaar of drie mee gegaan en veel gedragen) maar ik krijg geen reactie terug :(

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:30

Mijn Montana horloge doet het prima! (Daar zit alleen geen leer omheen)

http://www.montanasilversmiths.com/prod ... tprods=204

Ben er heel blij mee.
Alleen het goud-laagje van mijn Montana armband gaat wel heel langzaam slijten: [EA-OV] [TK] Montana armband
Maar ja, dan had ik ook maar een echte goude moeten kopen. Je weet dat het gold-plated is en dan gebeurt dat, als je m elke dag draagt en dat doe ik!! :D ;) Maar ben er nog steeds blij mee en als ie "op" is wordt het gewoon weer een "te vragen verjaardagscadeautje"!

Ben gek op Montana!

alvarado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:51

Ik heb al jaren mijn Montana horloge met lederen band en uiteraard beslag. Het blijft prachtig !

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 23:11

Jolande, Ik heb een persoonlijk mail adres van iemand die bij salessupport werkt, ik ben begonnen met naar salessupport in het algemeen te sturen en toen reageerde zij met haar eigen mail.

Ik wil eerst even afwachten of ik mijn band nog krijg dan zal ik je daarna het adres geven als je dat nog nodig hebt, ik wil nu niet het risico lopen dat ik die band niet krijg zoals je zult begrijpen ;)

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:48

cissy schreef:
Jolande, Ik heb een persoonlijk mail adres van iemand die bij salessupport werkt, ik ben begonnen met naar salessupport in het algemeen te sturen en toen reageerde zij met haar eigen mail.

Ik wil eerst even afwachten of ik mijn band nog krijg dan zal ik je daarna het adres geven als je dat nog nodig hebt, ik wil nu niet het risico lopen dat ik die band niet krijg zoals je zult begrijpen ;)

Oke, thanx!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 22:23

mn bandje is op de post gegaan de 30e, dus hij is onderweg!

Nou moet ik eigenlijk een klein kadootje verzinnen om op te sturen naar die dame als dank voor haar hele goede zorgen en service, dat soort mensen moet je te vriend houden.
Iemand een suggestie? Iets typisch hollands, ik weet ook niet of je bijv snoep mag opsturen...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 08:52

Hij is binnen!
Jolande je krijgt PM

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:25

cissy schreef:
mn bandje is op de post gegaan de 30e, dus hij is onderweg!

Nou moet ik eigenlijk een klein kadootje verzinnen om op te sturen naar die dame als dank voor haar hele goede zorgen en service, dat soort mensen moet je te vriend houden.
Iemand een suggestie? Iets typisch hollands, ik weet ook niet of je bijv snoep mag opsturen...

Leuk idee! Ik heb zelf een keer een pakket met kaas,snoep en koek naar Amerika opgestuurd was geen probleem. Alleen de drop kunnen ze daar niet aan wennen :Y) Delfts blauw doet het ook goed.