nederlanders goed gedaan in Aken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 14:00

Romkabouter schreef:
Nog even inhaken op qhman:

Vragen stellen op een forum is ook niet stilzitten. En kan niet naar Zuid-Limburg (bijvoorbeeld) rijden om een trainingssessie te beleven en dan weer terug te gaan. Het ontbreekt mij aan finaciële middelen daarvoor, niet aan goede wil

Met nuttige tips die hier geplaatst worden kan ik dan wel weer verder.


Ik zie alleen niet het nut om ze in een topic op dit forum te feliciteren

dit scheef je een stukje terug in deze topic,
graag horen wat je wil horen, hopelijk voor jou hoop ik dat je deze mening ook blijft houden, dat als je het wel finacieel kan trekken.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 14:06

Ik hoef niet te horen wat ik graag wil horen. Ik wil horen waar ik wat aan kan hebben.
Dat ik niet uitgebreid de mensen feliciteer die goed gereden hebben heeft daar niet zo heel veel mee te maken. Ik feliciteer liever mensen persoonlijk. Dit doet niets af aan hun prestatie.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 16:36

Sugarmiss schreef:
Zo nu heb ik de uitslagen ook gezien. Bedankt Blaze Haha!
Het paard van Kim ken ik niet, is dat een nieuwe van haar Verward
En Blaze: ik heb zeker vandaag mijn dag niet, maar ik zou toch graag een iets duidelijker (voor mij dan Haha! ) antwoord willen hebben op mijn puntje 3.

Het paard waar Kim mee reed staat bij haar in training

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 16:45

Romkabouter schreef:
Ik hoef niet te horen wat ik graag wil horen. Ik wil horen waar ik wat aan kan hebben.



weet je waar jij in mijn ogen een hoop van zou kunnen leren(en niet alleen jij Cool ik leer er in elk geval veel van.
gewoon de hele serie van larry trocha aanschaffen.
van het prille begin tot het harde einde.
lekker duidelijk en eerlijk,soms met wat hardere trukjes,maar altijd
leerzaam.

http://www.horsetrainingvideos.com/

Vallerina
Berichten: 137
Geregistreerd: 05-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:06

Sugarmiss"]
laat 'al die PRO's' eerst maar eens hier op Bokt ons behulpzaam zijn bij de nodige problemen waar 'westernrijdend Nederland' tegen aanloopt.
[/quote]
Sorry , ik moest hier even heel hard om lachen Haha!

Blaze: A wise man said Cool
Sugarmiss: En dat op zijn leeftijd Lachen
Zou het komen omdat hij haast 18 is Clown

Volgens Blaze hebben we zelfs voldoende aan een stel videobanden.
Waar hebben we die PRO's dan nog voor nodig op Bokt??
Nee hoor, laat die maar lekker door gaan met behulpzaam zijn in het echte leven

[quote="Sugarmiss schreef:
Verder zijn wedstrijden in het buitenland natuurlijk leuk voor diegenen die meedoen (en ik gun hun het succes van harte), maar zag liever het niveau in Nederland wat opgekrikt.

Je noemt hier twee los staande dingen. Hoewel het één misschien juist wel het gevolg is van de ander?

On topic: Goed gedaan! Ga zo door!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:15

eh... mag ik ook ff wat zeggen Bloos ik kom hier voor mijn lol Clown en vooral voor een stukje 'ontspanning' in de avonduurtjes

Alles wat ik hier op bokt evt. ''leer'' / kan leren (voor zover je iets kunt leren v.a. papier), is meegenomen, maar niet mijn 1e uitgangspunt iig Scheve mond

idd.... on-topic; natuurlijk hebben ze het goed gedaan, maar de meeste ervan zitten (denk ik) niet op bokt... degene die er wel zitten; uiteraard gefeliciteerd. Party!!

Maar daarvoor zit ik niet op bokt...

Voor evt. felicitaties zie ik liever de wedstrijd IRL.... en ik wil idd nog steeds een keer naar duitsland, daar een keer gaan kijken

groetjes

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:24

Vallerina schreef:
Volgens Blaze hebben we zelfs voldoende aan een stel videobanden.
Waar hebben we die PRO's dan nog voor nodig op Bokt??
Nee hoor, laat die maar lekker door gaan met behulpzaam zijn in het echte leven




Nee ik zeg niet dat JULLIE genoeg hebben aan video,s.het is zelfs zo dat het gros hier helemaal niet snapt wat larry laat zien op zijn video,s.Om dat enigsinds te snappen en er iets aan te hebben moet toch enig niveau hebben.Om dat te krijgen moet je in eerste instantie niet eigenwijs zijn(hier is je uitleg SM Cool ) Later moet je zelfs erg eigenwijs zijn,maar dat duurt wel een hele tijd voor je zover bent.Om zover te komen heb je niets aan profs die op bokt tekst en uitleg gaan geven over bepaalde trainings methoden.Hoe wil je in godsnaam iets begrijpen van wat zij vertellen als je niet op dat bepaalde niveau bent. Om daar te komen heb je begeleiding nodig (persoonlijke) van een trainer.
Dus simpel weg je leert niet rijden uit een boekje of van een video,nu niet en nooit niet.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:28

Blaze schreef:
A wise man said Cool

Citaat:
Mensen, waarom moet er altijd gezeken worden om de kleinste dingen! Wat maakt het nou uit of je iemand feliciteert terwijl degene aan wie het bedoeld is het waarschijnlijk nooit zal lezen? Niet overal zo'n punt van maken hoor.


Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:30

Blaze schreef:
Om daar te komen heb je begeleiding nodig (persoonlijke) van een trainer.
Dus simpel weg je leert niet rijden uit een boekje of van een video,nu niet en nooit niet.

Volgens mij is iedereen op heel bokt het hiermee eens Lachen
Maar ik denk wel dat je het niveau van veel bokkers onderschat Blaze.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:34

Romkabouter schreef:
Volgens mij is iedereen op heel bokt het hiermee eens Lachen
Maar ik denk wel dat je het niveau van veel bokkers onderschat Blaze.



nee die onderschat ik zeker niet,weet echt wel wie wel en wie niet heeft geleerd in die 2 jaar dat ik op bokt zit.en neem van mij aan dat sommige toen al niveau hadden en sommigen nu nog steeds niet.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:39

Tja, ik ken de meesten niet persoonlijk. Daar kun jij dan beter over oordelen dan. Maar aan de verhalen die hier langs komen lees ik toch niet alleen maar onkunde. En dan nog, sommigen kunnen hun vraag dusdanig slecht formuleren dat ze misschien onkundig over komen, maar dit in de praktijk niet zijn. En vice-versa uiteraard.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:42

Romkabouter schreef:
Tja, ik ken de meesten niet persoonlijk. Daar kun jij dan beter over oordelen dan. Maar aan de verhalen die hier langs komen lees ik toch niet alleen maar onkunde. En dan nog, sommigen kunnen hun vraag dusdanig slecht formuleren dat ze misschien onkundig over komen, maar dit in de praktijk niet zijn. En vice-versa uiteraard.


klopt helemaal,zeker niet alleen onkunde.maar als je niet goed kunt formuleren wat je bezig houd kun je ook niet een eventueel antwoord correct inschatten.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 00:03

Inmiddels aardig afgewaald Lachen

Rijtechnische problemen zijn inderdaad bijna niet op te lossen via een forum.
Maar dat komt omdat iemand een probleem schetst zoals hij/zij denkt dat het zit, terwijl het werkelijke probleem heel iets anders kan zijn.

Er blijven echter nog genoeg zaken over die wel goed te bespreken zijn op een forum. En rijtechnische aspecten die besproken worden kunnen ook een nieuw licht werpen op een vergelijkbaar probleem wat jij misschien hebt. Alleen daarom al vind ik het nuttig om toch te proberen rijtechnische zaken te bespreken.

Tuurlijk zijn niet alle berichten nuttig, maar de mensen zitten hier omdat ze interesse hebben in de westernsport. En persoonlijke belevenissen en prettig leesvoer zorgen voor een goede sfeer wat je eigen plezier in de sport kan vergroten doordat je er meer mee bezig bent Lachen

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:50

Wat zo'n lief onschuldig topicje kan opwekken Haha!

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:00

Feliciteren via dit medium zie ik ook niet zo zitten. Het gros van de mensen die goede resultaten halen hebben echt geen tijd om eens op Bokt te kijken wat daar nu weer over-en-weer geschreven wordt! Knipoog

Was het maar waar dat de trainers ook actief op dit forum zaten! Dan krijgen we adviezen uit de eerste hand ipv onze eigen ideeën en intepretaties (is ook niets mis mee hoor). Haha!

En na een tijdje actief op Bokt te zijn, heb ik ook geen behoefte meer om overal op te reageren.

joseph
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-04-03
Woonplaats: weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 15:20

Bedankt voor de felicitaties .Er waren niet zo veel deelnemers maar het nivo is wel hoger als in nederland.

Jos Rietjens

Funnygirl
Berichten: 580
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 16:26

Hoi Jos. Ben je toch maar even op internet gaan kijken over de reacties over Aken nadat ik hierover maandag iets gezegd heb? Misschien kun je af en toe een tipje van de sluier lichten van mensen met problemen bij jou onderdelen. Je ziet bij de reacties dat ze dit best wel zouden weten te waarderen.

DubbelFun

Berichten: 88745
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 16:49

He Jos welkom Haha!
Ik sluit me helemaal bij Funnygirl aan.

Veel leesplezier op Bokt en !beware! Bokken is verslavend Haha!

ikhier

Berichten: 11
Geregistreerd: 21-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:07


Ha, ik lees het graag hoor! En ik denk dat er veel meer bekende mensen op Bokt komen dan jullie denken!
Ga zo door!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 23:11

wakker geworden uit een winterslaap Verward

DubbelFun

Berichten: 88745
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:45

Ik zat me al te bedenken wat ik ervan zou zeggen, maar treffender dan Jos kan ik het niet maken Lachen

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:35

Sugarmiss schreef:
Ik zat me al te bedenken wat ik ervan zou zeggen, maar treffender dan Jos kan ik het niet maken Lachen

Jij wilde toch zo graag serieuzere ruiters op Bokt Verward ? Hier verteld een hele serieuze amazone je dat de berichten die hier op Bokt geplaatst worden, wellicht wel gelezen en gewaardeerd worden door de bekendere onder ons.

Okay, geen Westernruiter, maar dat is ook geen vereiste om hier te mogen posten Schijnheilig .

Ik kan me voorstellen dat zij wel wat beters te doen heeft dan dag en nacht Bokt in de gaten te houden.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:21

bekendere onder ons Verward
'ikhier' Verward
kan in profiel niets bekends vinden Verward
of het moet die ene vrouw op een KWPN' er zijn
ik heb nog nooit een 'ikhier' op een wedstrijd voorbij zien schuiven Scheve mond
ook geen'ikhier' in de rij van wedstrijd uitslagen.

neemt niet weg dat ik het fijn vind dat 'ikhier' alias een bekende ruiter, op bokt komt

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:25

Welkom ikhier!

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:33

ikhier schreef:
_/-\o_
Ha, ik lees het graag hoor! En ik denk dat er veel meer bekende mensen op Bokt komen dan jullie denken!
Ga zo door!


Gefeliciteerd met je prestaties in Aken en het bijzonder lovende stukje in de IDS!!