Pooh en ik samen hebben een heel mooie performance record waar ik heel trots op ben.

Maar heel eerlijk gezegd zijn we bij ons plafond aangekomen. Degene die ons goed kennen van de wedstrijden weten dat Pooh steeds minder zin kreeg om haar beste beentje voor te zetten. Met management en de nodige "psychologie" heb ik nog een aantal heel sterke showseizoenen kunnen rijden. Echter ook voor mij is het niet leuk om de kleine verbeteringen die met hard werken thuis bereikt zijn, in het niets te zien opgaan als ze voor de zoveelste keer een imitatie van een arabier wenst uit te voeren op de show.

Pooh mag af en toe een veulentje krijgen en als ze allemaal zo als Sooty worden is dat een heel mooie nieuwe carrière.

Even een opsomming van een deel van onze performance record: (het deel dat makkelijk terug te vinden is)
Sommige mensen

ROM amateur trail
ROM amateur western horsemanship
ROM amateur western pleasure
ROM open trail
ROM open pleasure
punten in showmanship at halter
PAC award # 3 zone 12, 2008
High Point WRAN L2 showmanship at halter 2008
Dutch Championships Paints (DPHC):
2003 Dutch Champion Amateur Western Pleasure, Reserve Dutch Champion Open Trail
2004 Dutch Champion Amateur Trail, Reserve Dutch Champion Open Trail, Bronze Open Pleasure
2005 Dutch Champion Amateur Western Horsemanship, Dutch Champion Amateur Trail, Bronze Open Trail, Bronze Open Pleasure
2006 (Sooty)
2007 Dutch Champion Amateur Trail, Reserve Dutch Champion Showmanship at Halter, Reserve Dutch Champion Amateur Western Horsemanship, Brons Open Trail
2008 Dutch Champion Amateur Trail, Reserve Dutch Champion Amateur Horsemanship
Relaxed nieuw leven: dik buikje; binnenkort uitbreiding van de familie: