:D!Mijn vragen :
Ik rijd wel eens met westernhoofdstel, gewoon voor de lol met een normaal bit, paardje vind het heel leuk maar kan het geen kwaad western hoofdsrel met gewoon bit? Ik denk van niet maar kan het toch beter vragen
Als je bv. moet je met westernzadel ook wel eens in verlichte zit zitten of kan dat niet met een western zadel
?Ik wil graag eens de Join- up proberen maar ik heb uit Monty's boek gelezen dat dat moet met een longeer touw. maar hoe moet je het longeertouw gebruiken? Ik ben er nooit achter gekomen!:(:P
Kan iemand me een beetje uitleggen hoe je T touch moet doen? Ik heb gehoord met een bolle hand je vingers rondjes draaien in de klok mee en soms tegen de klok in. Klopt dat?
Heeft er iemand wel eens Join- up gedaan en hoe deed jij het ?
Is het zielig om een mustang in nederland te expoteren, omdat ik er later graag een wil en dan Crosses mee doen enzo? Is dat zielig
?Als iemand nog iets weet over Western of iets intressants waar ik van zou kunnen leren, mag je het er graag bij zetten
IK wil veel leren over western enzo
:DDankje alvast
Groetjes
)
. Ook is een engels hoofdstel niet ineens 'western' als je de neusriem eraf haalt 
ja ik les regelmatig.